ثبت حدود ۳ هزار پیام شهروندی در سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گرگان

موسی‌الرضا صفری معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: در ۷۰ روز گذشته از سال ۱۴۰۴ در سامانه تلفنی ۱۳۷ تعداد ۲۷۶۳ پیام ثبت شد که از این تعداد ۱۸۰۰ پیام رسیدگی و به نتیجه رسید.

وی افزود: ۶۶ درصد پیامها به سرانجام رسیده و باقیمانده پیامها با توجه به ماهیت فنی و تخصیص بودجه در نوبت رسیدگی قرار گرفته است.
 صفری عنوان کرد: آمارها نشان میدهد که بیشترین پیامهای دریافتی و ثبت شده مربوط به نگهداشت شهر با ۵۱ درصد، همچنین ۲۲ درصد به موضوعات عمرانی و زیربنایی، ۵ درصد به فضای سبز، ۱۲ درصد به حوزه سد معبر بوده است.
وی تضریح کرد: مدیریت شهری در جهت بیشتر شدن اعتماد شهروندان و امید داشتن به پیگیری درخواستهای آنان نهایت تلاش و سرعت رادر دستور کاری قرار داده لذا متعهدیم با تلاش بیشتر رضایت همشهریان خود را افزایش دهیم.


منبع محتوا |

محتوای مشابه

نظرات شما