ثبت حدود ۳ هزار پیام شهروندی در سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گرگان
موسیالرضا صفری معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: در ۷۰ روز گذشته از سال ۱۴۰۴ در سامانه تلفنی ۱۳۷ تعداد ۲۷۶۳ پیام ثبت شد که از این تعداد ۱۸۰۰ پیام رسیدگی و به نتیجه رسید.
وی افزود: ۶۶ درصد پیامها به سرانجام رسیده و باقیمانده پیامها با توجه به ماهیت فنی و تخصیص بودجه در نوبت رسیدگی قرار گرفته است.
صفری عنوان کرد: آمارها نشان میدهد که بیشترین پیامهای دریافتی و ثبت شده مربوط به نگهداشت شهر با ۵۱ درصد، همچنین ۲۲ درصد به موضوعات عمرانی و زیربنایی، ۵ درصد به فضای سبز، ۱۲ درصد به حوزه سد معبر بوده است.
وی تضریح کرد: مدیریت شهری در جهت بیشتر شدن اعتماد شهروندان و امید داشتن به پیگیری درخواستهای آنان نهایت تلاش و سرعت رادر دستور کاری قرار داده لذا متعهدیم با تلاش بیشتر رضایت همشهریان خود را افزایش دهیم.
منبع محتوا |
محتوای مشابه

ثبت حدود 12 هزار پیام شهروندی در سامانه ...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام این خبر گفت: ...
بیشتر بخوانید
دستفروشان آفتاب ۲۷ جمع آوری شدند...
در سال جدید مصمم هستیم معابری که دستفروشی باعث نازیبایی بصری ، مشکلات ...
بیشتر بخوانید
اضافه شدن باکسهای مکانیزه جدید زباله به...
صفری در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین در سطح منطقه سه نیز خیابان شهید به...
بیشتر بخوانید
طعمهگذاری اصولی ۳۶ محله در مرحله چهارم ...
وی افزود: در این طرح علاوه بر طعمه گذاری، شستشو و نظافت ویژه محلات، آه...
بیشتر بخوانید
جمع آوری بیش از۷ هزار تن زباله از سطح شه...
وی گفت: با توجه به آمار زباله جمع آوری شده در فروردین امسال تقریباً در...
بیشتر بخوانید
نظرات شما