
ثبت حدود 12 هزار پیام شهروندی در سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گرگان
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از ثبت 11 هزار و 850 پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهار 1402 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۴۰۱ در سامانه تلفنی ۱۳۷ تعداد ۹۷۰۸ پیام ثبت شد که از این تعداد ۷۱۵۰ رسیدگی و به نتیجه رسید.
سالاری افزود: در سه ماه سال ۱۴۰۲ نیز تعداد ۲ هزار و ۱۴۲ پیام در این سامانه ثبت شده که به یک هزار و ۷۲۵ پیام رسیدگی شد که با توجه به خروجی آمار، ۸۰ درصد پیام ها به سرانجام رسیده و ۲۰ درصد از پیام های ثبت شده در حال اقدام است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۵ درصد پیام ها را موضوعات اجتماعی مانند جلوگیری از تکدیگری به خود اختصاص داده و تعدادی از پیامها متفرقه و نامربوط به حوزه مدیریت شهری است.
سالاری به افزایش کمی آمار در سامانه ۱۳۷ نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: این افزایش آماری از بیشتر شدن اعتماد شهروندان و امید داشتن به پیگیری درخواست های آنان در مجموعه مدیریت شهری نشان دارد که مسئولیت ما را بیشتر کرده است، لذا متعهدیم با تلاش بیشتر رضایت همشهریان خود را افزایش دهیم.
منبع محتوا |
محتوای مشابه

تشدید نظارت بر بازارهای هفتگی گرگان...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان احمد سالاری در این باره اظهار کرد:...
بیشتر بخوانید
آغاز دیوار کشی زمین های خالی و ملک های ر...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار...
بیشتر بخوانید
اتمام عملیات لایروبی و پاکسازی رودخانه د...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری اظهار داشت: عملیات لای...
بیشتر بخوانید
آغاز به کار ستاد اجرایی استقبال از مهر و...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار...
بیشتر بخوانید
افزایش ظرفیت پناهگاه سگ های بلاصاحب شهر ...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام خبر اظهار داش...
بیشتر بخوانید
نظرات شما