گزارش اقدامات سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در پایانه مسافربری انقلاب
سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان به تشریح اقدامات صورت گرفته این سازمان در پایانه مسافربری انقلاب پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، مشروح اقدامات صورت گرفته به شرح زیر است:
۱. بازدید مستمر و اخذ مسافر مازاد و برخورد با بی نظمی های اتوبوس ها و شرکت های مسافربری
۲. طی هماهنگی بعمل آمده با بانک ملت ۳ دستگاه خودپرداز و یک دستگاه کش لس جهت رفاه حال شهروندان در مجموعه پایانه انقلاب نصب گردید.
۳. تعمیر و بازسازی غرفه تخریب شده پیک معتمد
۴. رفع نواقص و اتصالی برق و روشنایی محوطه پایانه انقلاب.
۵. رفع ایرادات زیرساخت وآسفالت مجموعه پایانه انقلاب
۶. احداث سالن جلسات مشترک باحمل نقل جاده ای درغرفه های ۲۴و۲۵سالن شماره۲
۶. نصب صندلی های چوبی درمحوطه پایانه و حذف صندلی های شکسته
۷. تعویض موزائیک های شکسته پیاده رو سالن انتظار اتوبوسی
۸. رسیدگی به فضای سبز مجموعه
۹. اجرای تک جدول و رنگ آمیزی جداول درخروجی مینی بوسرانی انقلاب
۱۰. ساخت کاور فلزی برای تابلوبرق سالن ۲ جهت پیشگیری از برق گرفتگی و رنگ آمیزی آن
۱۱. هماهنگی با بانک صادرات جهت نصب ۳دستگاه خودپرداز و ۳ دستگاه کش لس که تا الان یک دستگاه خودپرداز تحویل مجموعه پایانه انقلاب گردید.
۱۲. نظافت و شستشوی محوطه های پایانه انقلاب
۱۳. تعمیر و ساخت غرفه شرکت کبودوال سیر درسالن انتظار
۱۴. رنگ آمیزی دیوارهای بیرونی پایانه انقلاب به صورت کامل.
۱۵. حفاری، لوله کشی و راه اندازی انشعاب آب مینی بوس رانی انقلاب جهت رفع مشکل کم آبی مجموعه و رفاه شهروندان.
۱۶. بازدید مستمر از جایگاه های سوخت و تغییر و تحول جایگاه های کاشانی، استرآباد، زنگیان و جرجان ۶ و تحویل به پیمانکاران جدید
منبع محتوا |
نظرات شما