
پاسخگویی به نامه های دریافتی از مرکز سامد در کوتاه ترین زمان ممکن
رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری گرگان از مدت زمان کوتاه پاسخگویی به نامه های دریافتی از مرکز سامد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، حمیدرضا گالشی با اشاره به عملکرد 6 ماهه نخست امسال اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری گرگان اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری مجموعاً 104 نامه از طرف سامانه ارتباط مردمی با دولت (سامد) به اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری گرگان ارجاع پیدا کرد.
گالشی افزود: پاسخگویی به تمام نامه های واصله به سامد با میانگین مدت زمان پاسخگویی یک روز انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین رسیدگی و پاسخگویی به تمامی 13 نامه ارسالی از بازرسی کشور قبل از اتمام پایان وقت تعیین و اعلام نتیجه و پیگیری به تمامی 95 شکایت مردمی و پیگیری ها انجام شده است.
گالشی همچنین گفت: پاسخگویی به 17 نامه یا شکایت دریافتی «سامانه شهر من» قبل از اتمام پایان وقت تعیین انجام شده است.
منبع محتوا |
محتوای مشابه

پایان عملیات دیوارکشی در ۷ مکان خطرآفرین...
سالاری ادامه داد: اجرای عملیات دیوارکشی زمین های خالی، رها شده و خطر ...
بیشتر بخوانید
حضور مدیران معاونت زیربنایی شهرداری گرگا...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، این نمایشگاه با هدف معرفی و تبادل ...
بیشتر بخوانید
تسریع در اجرای عملیات اجرایی پروژه های ش...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، این جلسه به منظور بررسی وضعیت پروژ...
بیشتر بخوانید
تخریب و رفع خطر املاک فرسوده با حکم قضای...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، حسین تجری اظهار کرد: وجود خانه های...
بیشتر بخوانید
نشست کارشناسی بررسی سرعت بخشی پروژه های ...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، در این نشست به مسائل حفاری ها برای...
بیشتر بخوانید
نظرات شما