واگذاری جایگاههای سامانه هوشمندپارکومتر در سطح شهر
واگذاری جایگاههای سامانه هوشمندپارکومتر در سطح شهر آگهي مزایده عمومی شهرداري گرگان با استناد به ماده 30 آئین نامه معاملات شهرداری در نظر دارد نسبت به واگذاری جایگاههای سامانه هوشمندپارکومتر در
واگذاری جایگاههای سامانه هوشمندپارکومتر در سطح شهر آگهي مزایده عمومی شهرداري گرگان با استناد به ماده 30 آئین نامه معاملات شهرداری در نظر دارد نسبت به واگذاری جایگاههای سامانه هوشمندپارکومتر در
واگذاری جایگاههای سامانه هوشمندپارکومتر در سطح شهر
«آگهي مزایده عمومی »
شهرداري گرگان با استناد به ماده 30 آئین نامه معاملات شهرداری در نظر دارد نسبت به واگذاری جایگاههای سامانه هوشمندپارکومتر در سطح شهر بصورت اجاره برای مدت یک سال بر مبنای پایه قیمت کارشناسی از طریق مزایده عمومی به شرکت های فعال و مرتبط بازمینه کاری مربوطه واگذار نماید، لذا شرکت های واجد شرایط می توانند از تاریخ 97/7/22 لغایت پایان وقت اداری مورخ 97/8/1به واحد امور قراردادهاي شهرداري به آدرس: گرگان - ميدان شهرداري – شهرداري گرگان و یا به سايت شهرداري گرگان به آدرس اينترنتي WWW.GORGAN.IR مراجعه و از شرایط و نحوه واگذاری موضوع آگهی اطلاع حاصل نموده و در صورت تمایل به شرکت در مزایده نسبت به ارائه ( تضمین شرکت در مزایده ) در پاکت الف (اسناد و مدارک شرکت شامل، اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات و رزومه) در پاکت ب و (پیشنهاد قیمت) در پاکت ج به صورت کتبی و لاک و مهر شده لغایت 1/8/97 به واحد دبیرخانه شهرداری به آدرس گرگان – میدان شهرداری – شهرداری گرگان اقدام نمایند.
ردیف شرح مشخصات مورد مزایده مبلغ سپرده شرکت در مزایده (ريال) مدت اجاره
1 جایگاه سامانه هوشمند پارکومتر پارکومترهای موجود در خیابانهای مندرج در متن آگهی جمعاً به تعداد 115 عدد که هر پارکومتر دارای 6 الی 8 جایگاه در ابعاد 5×2 می باشد. 120/000/000 یکسال
شرایط،اسناد و مدارک موردنیاز مزایده :
1-کلیه مراحل برگزاری مزایده ، انتخاب برنده و ... تابع آئین نامه معاملات شهرداری می باشد .
2- تضمین شرکت در مزایده مبلغ 120/000/000 ريال تعيين که به صورت ضمانت نامه بانکی و یا وجه نقد واریزی به حساب جاری0205049790000 نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرگان به نام شهرداري گرگان به شرح مدت زمان مندرج در متن آگهیتعیین ورسید مربوطه درپاکت الف به صورتلاک ومهر شده ارائه گردد.
3-تضمین حسن انجام تعهدات 10% بر اساس قیمت پیشنهادی یک سال در زمان انعقاد قرارداد به عنوان ضمانت نامه بانکی اخذ خواهد شد.
4-متقاضیانی که تمایل به شرکت در مزایده را دارند مکلف به ارائه تضمین شرکت در مزایده در پاکت الف ، اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات و رزومه در پاکت ب و پیشنهاد قیمت در پاکت ج به صورت لاک و مهر شده در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی مزایده (لغایت 97/8/1) میباشند.
5- چنانچه برنده مزایده (مستأجر) پس از انعقاد و در حین اجرای قرارداد نسبت به عدم پرداخت اجاره بهاء تحت هر عنوان حتی برای مدت یک ماه اقدام لازم بعمل نیاورد، موجر(شهرداری) ضمن ضبط ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات نسبت به فسخ قرارداد به صورت یکطرفه اقدام ومستأجر حق هیچگونه اعتراض و طرح دعوی در مراجع قضایی را ندارد.
6-پارکومترهای مذکور در خیابان های امام خمینی، شهداء ، شهید بهشتی ، ولیعصر،5 آذر و سرخواجه که همگی از خیابان های پر تردد شهر می باشند واقع گردیده است.
7- هزینه های سرویس و نگهداری پارکومترهای مذکور و نیز تأمین نیروی انسانی تماماً بر عهده بهره بردار بوده و شهرداری هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نداشته و در صورت آسیب جدی بر دستگاهها بهره بردار موظف به تهیه و جایگزینی دستگاه جدید می باشد.
8-دارا بودن گواهی نامه صلاحیت از اداره کار و امور اجتماعی برای سال 1397
9-ارائه رزومه (قرارداد مشابه) به همراه رضایتنامه کتبی از کارفرما درخصوص اجرای پارکومتر در یکی از شهرهای کشور
10- متقاضیان مکلف به رعایت ترتیب تهیه ، شرایط ، اسناد و مدارک مورد نیاز مزایده و تسلیم پیشنهادات مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
11- متقاضیانی که تمایل به شرکت در مزایده رادارند مکلف به ارائه تضمین شرکت در مزایده در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی مزایده می باشند و به سپردهها و تضمین شرکت در مزایده بعد از تاریخ 1/8/97 ترتیب اثر داده نخواهد شد.
12- متقاضیانی که تمایل به شرکت در مزایده رادارند می تواننددر خصوص آدرس دقیق جایگاهها جهت کسب اطلاعات و جزئیات دقیق و هر گونه سوال و ابهام و بازدید ظرف مدت زمان مندرج در متن آگهی با هماهنگی واحد ترافیک شهرداری اقدام نمایند . بدیهی است در صورت عدم مراجعه و کسب اطلاع، شهرداری هیچگونه مسئولیتی نخواهدداشت.
13-شهرداری در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار است و در این صورت تضمین شرکت در مزایده شرکت کنندگان مستردد می گردد.
14-به پیشنهادهای مبهم، مشروط، بدون سپرده و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر در آگهی برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
15- هزینه انتشارآگهی ، مالیات و عوارض، مالیات بر ارزش افزوده ،کارشناسی قیمت و هر گونه مالیات ، عوارض که مستلزم ذکر نام است به عهده برنده مزایده می باشد.
16- زمان تحویل جایگاهها موضوع آگهی مزایده پس از تحویل و تحول جایگاهها از مستأجر فعلی تعیین می گردد.
17- پاکت اسناد مزایده (پیشنهاد قیمت) روز چهارشنبه مورخ 97/8/2 راس ساعت 14/30 در محل سالن اندیشه شهرداری گرگان بازگشایی می گردد.
18-مدت زمان لازم براي بررسي پيشنهادات ، تشخيص برنده مزايده از روز قرائت پیشنهادها حداکثر ظرف مدت 7 روز به استثناي ايام تعطيل تعيين و پس از موافقت شهردار به برنده مزایده ابلاغ می گردد.
19- برنده مزایده مکلف است از تاریخ دریافت ابلاغ طی مدت 7 روز به استثنای ایام تعطیل نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید .
20- چنانچه برندگان اول و دوم مزایده حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتيب اولويت در مدت زمان تعیین شده در ماده 20 آئین نامه معاملات شهرداری ( 7روز به استثنای ایام تعطیل) به نفع شهرداري ضبط و مزایده تجدید می گردد.
* تلفن تماس : 2240752 0173
برای دریافت اسناد اینجا کلیک کنید
عبدالرضا دادبود
شهردار گرگان
منبع محتوا | @9fe289d4
محتوای مشابه
طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در گ...
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان:طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در ...
بیشتر بخوانیدتحویل 382 کارتن تفکیک زباله از مبدا به ش...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان، ...
بیشتر بخوانیدهدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان به...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود د...
بیشتر بخوانید
نظرات شما