معرفی اپلیکیشن «شهرمن»؛ مسیر ساده‌تر دسترسی شهروندان به خدمات شهری

شهرداری گرگان با مدیریت خانم غزاله شکیبا، اپلیکیشن هوشمند «شهرمن» را رونمایی کرد. این اپلیکیشن امکان ثبت، پیگیری و دریافت خدمات شهری را به صورت آنلاین و سریع فراهم می‌کند و گامی مؤثر در مسیر شهر هوشمند و خدمات دیجیتال به حساب می‌آید.

اپلیکیشن «شهرمن» با مدیریت خانم غزاله شکیبا، رییس اداره فناوری اطلاعات شهرداری گرگان، به عنوان ابزاری هوشمند و کاربردی برای شهروندان رونمایی شد، این سامانه دیجیتال فرآیند دسترسی به خدمات شهری را ساده و سریع میکند و امکان ثبت درخواستها، گزارش مشکلات شهری و پیگیری اقدامات را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم میآورد، با بهرهگیری از رابط کاربری آسان و طراحی مدرن، کاربران میتوانند وضعیت خدمات و اقدامات شهرداری را لحظهای مشاهده کرده و از روند رسیدگی به درخواستهای خود مطلع شوند، داشبورد مدیریتی اپلیکیشن امکان تحلیل و بهبود فرآیندها را برای مدیران فراهم میکند، این ابزار هوشمند موجب افزایش شفافیت، سرعت و دقت در ارایه خدمات شهری شده و تجربه شهروندی را ارتقا میدهد، همچنین «شهرمن» نمونهای موفق از حرکت شهرداری گرگان به سوی هوشمندسازی خدمات، کاهش مراجعات حضوری و بهبود ارتباط با شهروندان است، با استفاده از این اپ، شهروندان میتوانند خدمات شهری را در هر زمان و مکان با کیفیت و سرعت بالا دریافت کنند، این پروژه با نظارت مستقیم خانم غزاله شکیبا مسیر ارایه خدمات دیجیتال و شهر هوشمند گرگان را به شکل قابل توجهی تقویت کرده است.


منبع محتوا |

محتوای مشابه

نظرات شما