غزاله شکیبا
اداره فناوری اطلاعات

اطلاعات ارتباطی و نحوه ارتباط
جهت ارتباط با اداره فناوری اطلاعات
-
تحصیلات : لیسانس نرم افزار
-
مدیر دفتر : -
-
شماره تماس : 01732229251
-
پست الکترونیک : Shakiba.ghazaleh@yahoo.com
-
تاریخ انتصاب : 1401/06/17
شرح وظایف
فناوری اطلاعات
1-توسعه زیرساخت، نگهداری و مدیریت شبکه.
2-برآورد نیازهای سخت افزاری و تهیه و تنظیم درخواست خرید آنها.
3-برنامه ریزی و نظارت بر استقرار و راه اندازی سیستم های نرم افزاری و خرید تجهیزات مورد نیاز مرتبط.
4-تهیه شناسنامه تجهیزات رایانه ای، تجهیزات شبکه و نرم افزارهای موجود.
5-تشخیص عیوب سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها.
6-تهیه فایل های پشتیبان به صورت دوره ای.
7-نظارت بر قراردادهای خرید نرم افزارهای مورد نیاز و حسن اجرای پروژه های مرتبط با IT.
8-بررسی و انعقاد قراردادهای نگهداری و پشتیبانی مورد نیاز.
9-نظارت و مدیریت پورتال شهرداری.
10-مدیریت ایمیل شهرداری.
13-بررسي و شناسایی دوره های آموزشي مورد نیاز کارکنان شهرداری و نظارت بر اجرای آن در قالب برنامه های آموزشی.
14-شرکت در سمینارها و همایش های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات.
15-پاسخ به مکاتبات اداري ارجاعی.
16- ایجاد بستر مناسب شبکه جهت ارتباط حوزه های مختلف شهرداری با یکدیگر.
17- ایجاد بستر مناسب شبکه جهت ارتباط حوزه های مختلف شهرداری باشبکه های سایردستگاه ها و اداره های سطح شهر و کشور.
18- نصب و راه اندازی کليه امور مربوط به خدمات دسترسی به شبکه های گسترده و ارتباطات .
19- فراهم آوردن امکان ارتباط و استفاده از شبکه جهانی اینترنت برای حوزه های مختلف شهرداری .
20- برنامه ریزی و طراحی و اجرای سيستم های مناسب برای بهبود سرویس های شبکه و همچنين اجرای روش های مؤثر کاهش ترافيک (سخت افزاری ونرم افزار)
21- نظارت بر اجرای پروژه های LAN ، MAN و WAN با بکارگيری روش های مناسب اعم از فيبر نوری، سيم و بيسيم مطابق آخرین استاندارهای روز.
22- حفظ امنيت و اطلاعات شبکه و سيستم های شهرداری مطابق آخرین استانداردهای روز.
23-نظارت وکنترل بر طراحی، ساخت، ارتقاء و امنيت مراکز داده واتاق سرورها مطابق آخرین استانداردهای روز
24-بررسی و بکارگيری رویکردها و روش های نوین کاری برای انجام کارآمد وظایف و بهبود فعاليت ها وعملکردها.
25- بازنگری و بروز رسانی حدود اختيارات و تفویض مسئوليت ها و تعيين روابط ميان کارکنان و واحدهای مختلف مجموعه تحت سرپرستی با رعایت قوانين و ضوابط.
26- اجرای دقيق قوانين، آیين نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوط به حوزه فعاليت.
27-اجرای برنامه های کوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت سازمان برای تحقق چشم انداز ، اهداف و استراتژی های برنامه های فوق.
28- ارزیابی عملکرد کارکنان و مجموعه ی تحت سرپرستی ، شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه و برنامه ریزی جهت بهبود نقاط قوت و رفع نقاط ضعف.
29-انجام آن دسته از اموری که طبق ضوابط و مقررات از سوی مقام مافوق ارجاع می گردد
2-برآورد نیازهای سخت افزاری و تهیه و تنظیم درخواست خرید آنها.
3-برنامه ریزی و نظارت بر استقرار و راه اندازی سیستم های نرم افزاری و خرید تجهیزات مورد نیاز مرتبط.
4-تهیه شناسنامه تجهیزات رایانه ای، تجهیزات شبکه و نرم افزارهای موجود.
5-تشخیص عیوب سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها.
6-تهیه فایل های پشتیبان به صورت دوره ای.
7-نظارت بر قراردادهای خرید نرم افزارهای مورد نیاز و حسن اجرای پروژه های مرتبط با IT.
8-بررسی و انعقاد قراردادهای نگهداری و پشتیبانی مورد نیاز.
9-نظارت و مدیریت پورتال شهرداری.
10-مدیریت ایمیل شهرداری.
13-بررسي و شناسایی دوره های آموزشي مورد نیاز کارکنان شهرداری و نظارت بر اجرای آن در قالب برنامه های آموزشی.
14-شرکت در سمینارها و همایش های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات.
15-پاسخ به مکاتبات اداري ارجاعی.
16- ایجاد بستر مناسب شبکه جهت ارتباط حوزه های مختلف شهرداری با یکدیگر.
17- ایجاد بستر مناسب شبکه جهت ارتباط حوزه های مختلف شهرداری باشبکه های سایردستگاه ها و اداره های سطح شهر و کشور.
18- نصب و راه اندازی کليه امور مربوط به خدمات دسترسی به شبکه های گسترده و ارتباطات .
19- فراهم آوردن امکان ارتباط و استفاده از شبکه جهانی اینترنت برای حوزه های مختلف شهرداری .
20- برنامه ریزی و طراحی و اجرای سيستم های مناسب برای بهبود سرویس های شبکه و همچنين اجرای روش های مؤثر کاهش ترافيک (سخت افزاری ونرم افزار)
21- نظارت بر اجرای پروژه های LAN ، MAN و WAN با بکارگيری روش های مناسب اعم از فيبر نوری، سيم و بيسيم مطابق آخرین استاندارهای روز.
22- حفظ امنيت و اطلاعات شبکه و سيستم های شهرداری مطابق آخرین استانداردهای روز.
23-نظارت وکنترل بر طراحی، ساخت، ارتقاء و امنيت مراکز داده واتاق سرورها مطابق آخرین استانداردهای روز
24-بررسی و بکارگيری رویکردها و روش های نوین کاری برای انجام کارآمد وظایف و بهبود فعاليت ها وعملکردها.
25- بازنگری و بروز رسانی حدود اختيارات و تفویض مسئوليت ها و تعيين روابط ميان کارکنان و واحدهای مختلف مجموعه تحت سرپرستی با رعایت قوانين و ضوابط.
26- اجرای دقيق قوانين، آیين نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوط به حوزه فعاليت.
27-اجرای برنامه های کوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت سازمان برای تحقق چشم انداز ، اهداف و استراتژی های برنامه های فوق.
28- ارزیابی عملکرد کارکنان و مجموعه ی تحت سرپرستی ، شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه و برنامه ریزی جهت بهبود نقاط قوت و رفع نقاط ضعف.
29-انجام آن دسته از اموری که طبق ضوابط و مقررات از سوی مقام مافوق ارجاع می گردد
سوابق اجرایی
درباره فعالیت های غزاله شکیبا
- مدیر فناوری اطلاعات شهرداری مرکز رئیس IT شهرداری منطقه سه رئیس IT شهرداری منطقه دو رئیس IT شهرداری منطقه یک کارشناس فناوری اطلاعات شهرداری مرکز