عملیات مرمت بتن، موازائیک، پازل و جدول بتنی در سطح منطقه یک
عملیات مرمت بتن، موازائیک، پازل و جدول بتنی در سطح منطقه یک تجدید آگهي مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد عملیات مرمت بتن، موازائیک، پازل و جدول بتنی در سطح منطقه یک را با مبلغ برآورد اولیه
عملیات مرمت بتن، موازائیک، پازل و جدول بتنی در سطح منطقه یک تجدید آگهي مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد عملیات مرمت بتن، موازائیک، پازل و جدول بتنی در سطح منطقه یک را با مبلغ برآورد اولیه
عملیات مرمت بتن، موازائیک، پازل و جدول بتنی در سطح منطقه یک
\" تجدید آگهي مناقصه عمومي \"
شهرداری گرگان درنظر دارد عملیات مرمت بتن، موازائیک، پازل و جدول بتنی در سطح منطقه یک را با مبلغ برآورد اولیه 4/999/054/162 ريال بر مبنای فهرست بهاء پایه رشته ابنیه سال 1396 برآورد نقشه و مشخصات فنی پیوست آگهی به شرکتهای پیمانکاری واجد شرایط واگذار نماید. لذا شرکتهای پیمانکاری دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه رشته ابنیه، آب و راه و باند فرودگاه میتوانند از تاریخ 96/12/19 لغایت آخر وقت اداری مورخ 96/12/28 به واحد امور قراردادهاي شهرداري به آدرس گرگان –ميدان شهرداري– شهرداري گرگان- طبقه سوم و یا به سايت شهرداري گرگان به آدرس اينترنتي WWW.GORGAN.IR مراجعه و ضمن دریافت اسناد مناقصه نسبت به تکمیل و ارائه اسناد در پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت ، رزومه، صلاحیت پیمانکاری گواهی ایمنی و بهداشت (HSE)، اسناد و مدارک شرکت در مناقصه) و پاکت ج (پیشنهاد قیمت) به شرح ذیل حداکثر تا ساعت 13:00 مورخ 96/12/28 در پاکت لاك ومهر شده به واحد دبیرخانه شهرداری به آدرس: گرگان– ميدان شهرداري– شهرداري گرگان اقدام نمایند. /ص
شرایط،اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه عمومی :
* کلیه مراحل برگزاری مناقصه تابع آئین نامه معاملات شهرداری می باشدو شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط وتکالیف شهرداری در آیین نامه معاملات شهرداری میباشد.
* متقاضیان مکلف به رعایت ترتیب تهیه ، شرایط و تسلیم پیشنهادات مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
*تضمین شرکت در مناقصه 250/000/000 ريال تعيين و به صورت ضمانت نامه بانکی و یا وجه نقد به حساب جاری 0205049790000 نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرگان به نام شهرداري گرگان به شرح مدت زمان تعیین شده در متن آگهی مناقصه واریز و رسید مربوطه در پاکت الف لاک و مهر شده ارائه گردد.
*اعتبار پروژه از محل ردیف 330201 برنامه سوم بودجه سال 97 شهرداری تأمین می گردد.
* متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه رادارند مکلف به ارائه تضمین شرکت در مناقصه در پاکت الف، اسناد و مدارک شرکت در مناقصه ، رزومه، صلاحیت پیمانکاری گواهی ایمنی و بهداشت عمومی و اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی در پاکت ب و پیشنهاد قیمت در پاکت ج به صورت پلمپ شده در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی و شرایط، اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه می باشند.
*متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند می توانند ظرف مدت زمان تعیین شده در متن آگهی به آدرس موضوع مورد مناقصه جهت بازدید مراجعه نمایند.
*به پیشنهاد قیمت مبهم، نامشخص، مخدوش، بدون سپرده، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در اگهی برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* هزینه انتشارآگهی و پرداخت کلیه کسورات ناشی از اجرای پروژه به عهده برنده مناقصه می باشد.
* مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری و تضمین برای معاملات دولتی مبلغ پیش پرداخت تا سقف بیست درصد(20%) مبلغ قرارداد با نظر کارفرما در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی و تضمین حسن انجام تعهدات حداقل پنج درصد(5% ) مبلغ اولیه پیمان تعیین، اخذ، پرداخت و مستهلک میگردد.
*معیارها و روش ارزیابی کیفی و کمی شرکت کنندگان بر اساس ارائه مستندات رزومه ( مفاصا حساب تأمین اجتماعی یا صورتجلسه تحویل موقت و یا قطعی با قرارداد مربوطه) اجرای پروژه های مشابه حداقل تا سقف 2/500/000/000 ريال تعیین میگردد.
* پرداخت مبلغ پیمان بصورت 20% نقد (از محل پیش پرداخت) و 80% تهاتر ( به استثنای حسن انجام کار و ارزش افزوده) می باشد بدیهی است کسورات بیمه می بایست توسط پیمانکار پرداخت گردد .
* میزان خسارت تاخیر غیر مجاز اجرای پروژه علاوه بر جرائم مندرج در ماده 50 شرایط عمومی پیمان به ازای هر روز تاخیر مبلغ 5.000.000 ريال تعیین و در هر مرحله از پرداخت محاسبه و کسر می گردد.
* شهرداری در رد یا قبول شرکتهایی که دارای تعداد 2 پروژه همزمان در حال اجرا در شهرداری می باشند مختار است.
* شهرداری در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار و در این صورت تضمین شرکت در مناقصه استرداد می گردد.
* مدتزمان اجرای پروژه 10 ماه و اعتبار پیشنهادات قیمت شرکت کنندگان مطابق با اگهی مناقصه و برآورد پیوست آن حداکثر ظرف مدت 7 روز به استثنای ایام تعطیل پس از موافقت شهردار تعیین می گردد.
* پاکت اسناد مناقصه روز دو شنبه مورخ 96/12/28رأس ساعت 14:30 در محل سالن اندیشه شهرداری گرگان بازگشایی میگردد.
* مدت زمان لازم براي بررسي پيشنهادات و تشخيص برنده مناقصه از تاريخ بازگشايي و قرائت پیشنهادها حداکثر ظرف مدت 7 روز به استثنای ایام تعطیل تعيين و پس از موافقت شهردار حداکثرظرف مدت 5 روز به استثنای ایام تعطیل به برنده مناقصه ابلاغ می گردد.
* چنانچه برندگان اول و دوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتيب اولويت در مدت زمان تعیین شده در ماده 20 آئین نامه معاملات شهرداری (14 روز به استثنای ایام تعطیل) به نفع شهرداري ضبط و مناقصه تجدید می گردد.
برای دریافت اسناد اینجا کلیک کنید
تلفن تماس : 2240752 0173
عبدالرضا دادبود
شهردار گرگان
منبع محتوا | @664accee
محتوای مشابه
کلاس آموزشی ویژه رانندگان اتوبوس های جدی...
کلاس آموزشی ویژه رانندگان اتوبوس های جدید سازمان حمل و نقل شهرداری گرگ...
بیشتر بخوانیدتحویل 382 کارتن تفکیک زباله از مبدا به ش...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان، ...
بیشتر بخوانیدهدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان به...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود د...
بیشتر بخوانید
نظرات شما