عملکرد سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در هفته سوم آذر ماه
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، مهمترین عملکرد و اقدامات سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در هفته سوم آذرماه 99 به شرح زیر است: - اجرای پروتکل های بهداشتی در
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، مهمترین عملکرد و اقدامات سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در هفته سوم آذرماه 99 به شرح زیر است: - اجرای پروتکل های بهداشتی در
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، مهمترین عملکرد و اقدامات سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در هفته سوم آذرماه 99 به شرح زیر است:
- اجرای پروتکل های بهداشتی در پایانه های مسافربری
- جلسه سرپرست سازمان با مدیر شرکت «آقای اقساط» جهت دریافت تسهیلات بانکی برای تامین مسکن و تعمیر خودرو و لوازم یدکی برای کارکنان و رانندگان حمل و نقل عمومی
- ضدعفونی مستمر خودروهای فعال در تاکسی تلفنی ها و تاکسی تلفنی بانوان
- تقدیر از رانندگان نمونه تاکسی و اتوبوس با اهدای لوح سپاس و هدیه توسط سرپرست سازمان
- بررسی و بازدید از آژانس های سطح شهر به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان و رعایت پروتکل های بهداشتی
- تب سنجی و توزیع ماسک رایگان بین رانندگان فعال در حمل و نقل عمومی
- توزیع مواد ضدعفونی رایگان بین رانندگان تاکسی تلفنی
- بررسی و بازدید از مسیر شهرک زیتون و تغییر مسیر از ورودی شهرک زیتون و خروج از خط سعدآباد به درخواست شهروندان
- بررسی و بازدید از ایستگاه های تاکسی در سطح شهر و اعمال قانون مسافربرهای شخصی توسط سازمان با همکاری پلیس راهور
- جلسه سرپرست سازمان با مدیران داخلی در خصوص تسهیل در اجرای فعالیت ها و برنامه ها
انتهای پیام/ الف
منبع محتوا | @5e8a1e34
محتوای مشابه
طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در گ...
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان:طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در ...
بیشتر بخوانیدتقدیر شهردار گرگان از اعضای شورای اسلامی...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان، ...
بیشتر بخوانید
نظرات شما