سایت شهرداری گرگان

عملکرد سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در هفته سوم آذر ماه

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، مهمترین عملکرد و اقدامات سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در هفته سوم آذرماه 99 به شرح زیر است: - اجرای پروتکل های بهداشتی در

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، مهمترین عملکرد و اقدامات سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در هفته سوم آذرماه 99 به شرح زیر است: - اجرای پروتکل های بهداشتی در

عملکرد سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در هفته سوم آذر ماه

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، مهمترین عملکرد و اقدامات سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در هفته سوم آذرماه 99 به شرح زیر است:

 

- اجرای پروتکل های بهداشتی در پایانه های مسافربری
- جلسه سرپرست سازمان با مدیر شرکت «آقای اقساط» جهت دریافت تسهیلات بانکی برای تامین مسکن و تعمیر خودرو و لوازم یدکی برای کارکنان و رانندگان حمل و نقل عمومی
- ضدعفونی مستمر خودروهای فعال در تاکسی تلفنی ها و تاکسی تلفنی بانوان
- تقدیر از رانندگان نمونه تاکسی و اتوبوس با اهدای لوح سپاس و هدیه توسط سرپرست سازمان
- بررسی و بازدید از آژانس های سطح شهر به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان و رعایت پروتکل های بهداشتی

- تب سنجی و توزیع ماسک رایگان بین رانندگان فعال در حمل و نقل عمومی

- توزیع مواد ضدعفونی رایگان بین رانندگان تاکسی تلفنی

- بررسی و بازدید از مسیر شهرک زیتون و تغییر مسیر از ورودی شهرک زیتون و خروج از خط سعدآباد به درخواست شهروندان

- بررسی و بازدید از ایستگاه های تاکسی در سطح شهر و اعمال قانون مسافربرهای شخصی توسط سازمان با همکاری پلیس راهور

- جلسه سرپرست سازمان با مدیران داخلی در خصوص تسهیل در اجرای فعالیت ها و برنامه ها

انتهای پیام/ الف


منبع محتوا | @5e8a1e34

محتوای مشابه

نظرات شما

Services List

Hi I am test a service to show