سرپرست شهرداری منطقه سه: مراجعه حضوری شهروندان کاهش یافته است
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، سرپرست شهرداری منطقه سه از کاهش مراجعه حضوری شهروندان خبر داد. حمید نجار اظهار کرد: با توجه به اینکه بیماری کووید ۱۹ سراسر
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، سرپرست شهرداری منطقه سه از کاهش مراجعه حضوری شهروندان خبر داد. حمید نجار اظهار کرد: با توجه به اینکه بیماری کووید ۱۹ سراسر
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، سرپرست شهرداری منطقه سه از کاهش مراجعه حضوری شهروندان خبر داد.
حمید نجار اظهار کرد: با توجه به اینکه بیماری کووید ۱۹ سراسر جهان و کشور ما را تحت تاثیر قرار داده باید نسبت به اقدامات پیشگیرانه نهایت تلاش خود را انجام دهیم.
نجار افزود: راه اندازی نرم افزار «شهروند سپار» موجب کاهش مراجعه حضوری مردم به شهرداری منطقه شده است.
وی ادامه داد: در گذشته بیشترین آمار حضور شهروندان مربوط به بازدیدهای روزانه بود که هم اکنون شهروندان میتوانند بصورت تلفنی ارتباط برقرار از مراجعه حضوری خودداری نمایند.
سرپرست شهرداری منطقه سه در ادامه گفت: ضدعفونی سطوح و ساختمان از سوی سازمان آتشنشانی به طور مرتب انجام می شود.
نجار بیان کرد: همچنین توزیع بسته های بهداشتی و ماسک هر هفته بین کارمندان و پرسنل شهرداری منطقه صورت می گیرد.
انتهای پیام/ الف
منبع محتوا | @2af79fe4
محتوای مشابه
طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در گ...
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان:طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در ...
بیشتر بخوانیدتقدیر شهردار گرگان از اعضای شورای اسلامی...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان، ...
بیشتر بخوانید
نظرات شما