

حضور شهردار گرگان در سامانه ۱۳۷ و پاسخگویی به شهروندان
شهردار گرگان با حضور در مرکز فوریتهای خدمات شهری (سامانه ۱۳۷) پاسخگوی تماسهای شهروندان بود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس سید محمدرضا سیدالنگی پس از شنیدن درخواستها و مسائل و مشکلات شهری که توسط شهروندان مطرح شد، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع این مشکلات صادر کرد.
مهندس سیدالنگی قرار است هر هفته در روزهای سه شنبه در دفتر این سامانه حضور پیدا کند.
سامانه ۱۳۷ از جمله پلهای ارتباطی شهروندان با شهرداریها به شمار میرود و افراد میتوانند با تماس با این سامانه مسائل و مشکلات و مطالبات خود را در زمینههای مرتبط مدیریت شهری با شهردار مطرح کنند.
منبع محتوا |
محتوای مشابه

پاسخگویی به ۴۳۸۳ پیام ثبت شده در سامانه ...
وی افزود: پیام های ثبت شده عمرانی ۲۱۵ پیام که از این تعداد ۹۹ پیام رس...
بیشتر بخوانید
گرهگشایی از پروژههای عمرانی با مشارکت ...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، در این نشست بر ضرورت رفع مشکلات ای...
بیشتر بخوانید
بازدید سیدالنگی از سازمان های فضای سبز و...
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، این بازدیدها صبح ...
بیشتر بخوانید
مهدی الفتی در شهرداری گرگان استخدام شد...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی در حاشیه بازگ...
بیشتر بخوانید
پیام مهندس سیدالنگی شهردار گرگان به مناس...
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، متن پیام مهندس سیدالنگی به شرح زیر...
بیشتر بخوانید
نظرات شما