تامین نیروی انسانی جهت انجام امورات خود در بخش اداری ، فنی ، خدمات و پشتیبانی به تعداد 180 مورد
تامین نیروی انسانی جهت انجام امورات خود در بخش اداری ، فنی ، خدمات و پشتیبانی به تعداد 180 مورد آگهي مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد جهت انجام امورات خود در بخش اداری ، فنی ، خدمات و
تامین نیروی انسانی جهت انجام امورات خود در بخش اداری ، فنی ، خدمات و پشتیبانی به تعداد 180 مورد آگهي مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد جهت انجام امورات خود در بخش اداری ، فنی ، خدمات و
تامین نیروی انسانی جهت انجام امورات خود در بخش اداری ، فنی ، خدمات و پشتیبانی به تعداد 180 مورد
\" آگهي مناقصه عمومي \"
شهرداری گرگان درنظر دارد جهت انجام امورات خود در بخش اداری ، فنی ، خدمات و پشتیبانی به تعداد 180 مورد برابر نمونه قرارداد پیوست آگهی از طریق مناقصه عمومی به بخش خصوصی اقدام نماید. لذا شرکتهای خدماتی دارای گواهی صلاحیت خدمات پیمانکاری سال 97 از اداره کل تعاون ، کار و امور اجتماعی میتوانند از تاریخ 97/10/22 لغایت آخر وقت اداری مورخ 97/11/2 به واحد امور قراردادهاي شهرداري به آدرس گرگان –ميدان شهرداري– شهرداري گرگان- طبقه سوم و یا به سايت شهرداري گرگان به آدرس اينترنتي WWW.GORGAN.IR مراجعه و ضمن دریافت اسناد مناقصه نسبت به تکمیل و ارائه اسناد در پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت ، رزومه، تائید از اداره کل تعاون ، کار و امور اجتماعی و سایر اسناد و مدارک شرکت در مناقصه) و پاکت ج (پیشنهاد قیمت) به شرح ذیل در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی در پاکت لاك ومهر شده به واحد دبیرخانه شهرداری به آدرس: گرگان– ميدان شهرداري– شهرداري گرگان اقدام نمایند. /ص
شرایط،اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه عمومی :
* کلیه مراحل برگزاری مناقصه تابع آئین نامه معاملات شهرداری می باشدو شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط وتکالیف شهرداری در آیین نامه معاملات شهرداری میباشد.
* متقاضیان مکلف به رعایت ترتیب تهیه ، شرایط و تسلیم پیشنهادات مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
*تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 3/000/000/000 ریال تعيين و به صورت ضمانت نامه بانکی و یا وجه نقد به حساب جاری 0205049790000 نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرگان به نام شهرداري گرگان به شرح مدت زمان تعیین شده در متن آگهی مناقصه واریز و رسید مربوطه در پاکت الف لاک و مهر شده ارائه گردد.
*اعتبار پروژه از محل ردیف 20512 خدمات قراردادی بودجه جاری سال 8-1397 شهرداری تأمین می گردد.
* متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه رادارند مکلف به ارائه تضمین شرکت در مناقصه در پاکت الف، رزومه، صلاحیت پیمانکاری ، اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی تائید از اداره کل تعاون ، کار و امور اجتماعی ، رزومه وسایر اسناد و مدارک شرکت در مناقصه ، در پاکت ب و پیشنهاد قیمت در پاکت ج به صورت پلمپ شده در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی و شرایط، اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه می باشند.
*شرکت هایی که دارای سابقه همکاری با شهرداری می باشند در صورت وجود بدهی به شهرداری تحت هر عنوان باید قبل از آزادسازی تضمین شرکت در مناقصه نسبت به پرداخت بدهی اقدام نمایند در غیر اینصورت به میزان بدهی از تضمین شرکت در مناقصه آنها ضبط خواهد شد.
*به پیشنهاد قیمت مبهم، نامشخص، مخدوش، بدون سپرده، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در اگهی برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* هزینه انتشارآگهی و پرداخت کلیه کسورات ناشی از اجرای پروژه به عهده برنده مناقصه می باشد.
* مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری و تضمین برای معاملات دولتی مبلغ پیش پرداخت تا سقف بیست درصد(20%) مبلغ قرارداد با نظر کارفرما در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی و تضمین حسن انجام تعهدات حداقل ده درصد(10% ) مبلغ اولیه پیمان تعیین، اخذ، پرداخت و مستهلک میگردد.
*معیارها و روش ارزیابی کیفی و کمی شرکت کنندگان بر اساس ارائه مستندات رزومه ( مفاصا حساب تأمین اجتماعی یا صورتجلسه تحویل موقت و یا قطعی همراه با قرارداد مربوطه) اجرای پروژه های مشابه تعیین میگردد.
* متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند مکلف به رعایت مفاد ماده 5 پیش نویس قرارداد پیوست آگهی ، مربوط به تعهدات پیمانکار می باشند و هیچگونه قصوری بعد از زمان ابلاغ و عقد قرارداد از ناحیه پیمانکار پذیرفته نبوده و وفق مواد قرارداد و آیین نامه معاملات شهرداری اقدام می گردد.
* برابر دستورالعمل اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و به موجب تصویب نامه شماره 27506/38326 مورخ81/9/15و مصوبه شماره 84515/ت34613 مورخ 84/12/15 هیئت وزیران به هنگام شرکت در مناقصات مقاطعه کاری در سایر استانها ، گواهی صلاحیت از طرف اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان محل ثبت خود را به اداره کل استان گلستان ارائه نموده و معرفی ناحیه ای مبنی بر امکان فعالت در استان در یافت نمایند.
* شهرداری در رد یا قبول شرکتهایی که دارای تعداد 2 پروژه همزمان در حال اجرا در شهرداری می باشند مختار است.
* شهرداری در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار و در این صورت تضمین شرکت در مناقصه استرداد می گردد.
* مدتزمان اجرای پروژه 12 ماه می باشد .
* پاکت اسناد مناقصه روز جهارشنبه مورخ 97/11/3 رأس ساعت 14:30 در محل سالن اندیشه شهرداری گرگان بازگشایی میگردد.
* مدت زمان لازم براي بررسي پيشنهادات و تشخيص برنده مناقصه از تاريخ بازگشايي و قرائت پیشنهادها حداکثر ظرف مدت 7 روز به استثنای ایام تعطیل تعيين و پس از موافقت شهردار حداکثرظرف مدت 5 روز به استثنای ایام تعطیل به برنده مناقصه ابلاغ می گردد.
* چنانچه برندگان اول و دوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتيب اولويت در مدت زمان تعیین شده در ماده 20 آئین نامه معاملات شهرداری (7 روز به استثنای ایام تعطیل) به نفع شهرداري ضبط و مناقصه تجدید می گردد.
برای دریافت اسناد اینجا کلیک کنید
تلفن تماس : 2240752 0173
عبدالرضا دادبود
شهردار گرگان
منبع محتوا | @0519db6a
محتوای مشابه
طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در گ...
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان:طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در ...
بیشتر بخوانیدتحویل 382 کارتن تفکیک زباله از مبدا به ش...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان، ...
بیشتر بخوانیدهدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان به...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود د...
بیشتر بخوانید
نظرات شما