تأکید اعضای شورای شهر گرگان بر لزوم ارتباط بی واسطه مدیریت شهری با شهروندان
اعضای شورای اسلامی شهر بر لزوم ارتباط بی واسطه مدیریت شهری با شهروندان گرگانی تأکید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، آیین رونمایی از سامانه موبایلی «دیده بان محلات» (گرگان من) در راستای افزایش کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی عمومی، کاهش سفرهای شهری، نظارت یکپارچه بر خدمت رسانی مناطق، نواحی و سازمان های تابعه روز گذشته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معتمدین محلات و نماینده شرکت رایان اندیشه نصر برگزار شد.
عیسی مهری رییس شورای اسلامی شهر گرگان در این همایش گفت: قرن اخیر، قرن شهرهای توسعه شهرنشینی است که در همه جای دنیا، از جمله کشور ما ایران جمعیت شهرنشین افزایش یافته است.
مهری با توجه به افزایش جمعیت شهرنشینی کشور از ۳۲ درصد سال ۱۳۳۵ به ۷۰ درصد سال ۱۴۰۲ افزود: شهر گرگان نیز در قرن اخیر به لحاظ جمعیتی و وسعت ۳۰ برابر افزایش داشته است.
به گفته وی، برای اداره شهر باید از روش مدیریت سنتی به سوی مدیریت هوشمند گام برداشت.
مهری عنوان کرد: نرم افزار «گرگان من» موجب کاهش خسارات زیست محیطی، تسریع در امور، شفافیت، کاهش هزینه ها و نظارت بر روند اجرای امور را فراهم آورد.
رصد و رسیدگی به نیازهای شهروندان از سوی مدیران شهری
حجت مقسم رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان نیز گفت: شعار شهر گرگان، «شهر هوشمند و خلاق» است که با اجرای فیبر نوری زیرساخت پیاده سازی شهر هوشمند در گرگان فراهم آمد.
وی با توجه به راه اندازی سامانه شفافیت «مبین» گفت: یکی از دغدغه های ما اعضای شورا ارتباط عزتمند، مفید و آسان با شهروندان است که با راه اندازی نرم افزار «گرگان من» شهروندان نیازهای خود را اعلام می کنند تا مدیران شهری رصد و رسیدگی کنند.
مقسم در ادامه یکی از شاخصهای شهر اسلامی را مشارکت های مردمی برشمرد.
حمیدرضا آقاملایی رییس کمیسیون خدمات، سیما، منظر و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان نیز بیان کرد: گرگان دومین شهر پرجمعیت شمال و شمال شرق ایران با نیم میلیون نفر جمعیت است.
به گفته وی، جامعه شورایی بعنوان پل ارتباطی مردم با مسئولان با «رویکرد شورایاری» همواره نسبت به حفظ ارتباطات خوب با شهروندان دغدغه مند است.
منبع محتوا |
نظرات شما