شهرداری گرگان ، شهر پاکیزه

امورخدمات شهری (رفت و روب) منطقه یک شهرداری

امورخدمات شهری (رفت و روب) منطقه یک شهرداری آگهي مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد امورخدمات شهری (رفت و روب) منطقه یک شهرداری را به شرح ذیل و مطابق با دفترچه پیمان پیوست آگهی از طريق

امورخدمات شهری (رفت و روب) منطقه یک شهرداری آگهي مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد امورخدمات شهری (رفت و روب) منطقه یک شهرداری را به شرح ذیل و مطابق با دفترچه پیمان پیوست آگهی از طريق

امورخدمات شهری (رفت و روب) منطقه یک شهرداری




\" آگهي مناقصه عمومي \"
شهرداری گرگان درنظر دارد امورخدمات شهری (رفت و روب) منطقه یک شهرداری را به شرح ذیل و مطابق با دفترچه پیمان پیوست آگهی از طريق مناقصه عمومي واگذار نماید. لذا کلیه شرکت های پیمانکاری واجد شرایط  می توانند از تاریخ 97/4/9 لغایت 97/4/19 به واحد امور قراردادهاي شهرداري به آدرس گرگان –ميدان شهرداري– شهرداري گرگان-طبقه سوم و یا به سايت شهرداري گرگان به آدرس اينترنتي WWW.GORGAN.IR مراجعه  و ضمن دریافت اسناد و مدارک مناقصه نسبت به تکمیل و ارائه آن به شرح ذیل در مدت زمان تعیین شده درپاکت دربسته و بصورت لاک و مهر شده تا پایان وقت اداری به واحد دبیرخانه شهرداری به آدرس: گرگان–ميدان شهرداري– شهرداري گرگان اقدام نمایند. /ص
شرایط،اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه عمومی :
*کلیه مراحل برگزاری مناقصه تابع آئین نامه معاملات شهرداری می باشد .
*تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 7/750/000/000 ريال به صورت ضمانت نامه بانکی و یا وجه نقد به حساب جاری 0205049790000 نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرگان به نام شهرداري گرگان به شرح مدت زمان تعیین شده در متن آگهی مناقصه واریز و رسید مربوطه در پاکت الف در بسته شده ارائه گردد.
* پاکت اسناد مناقصه روز شنبه مورخ 97/4/19 رأس ساعت 14:30 در محل سالن اندیشه شهرداری گرگان بازگشایی می گردد.
* متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند می توانند ظرف مدت زمان تعیین شده در متن آگهی به آدرس موضوع مورد مناقصه جهت بازدید مراجعه نمایند.
* به پیشنهاد قیمت مبهم، نامشخص ، مخدوش ،بدون سپرده ، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر درآگهی برسد ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* مدت زمان لازم براي بررسي پيشنهادات ، تشخيص و ابلاغ به برنده مناقصه از تاريخ بازگشايي به مدت  60 روز به استثناي ايام تعطیل  تعيين مي گردد.
* متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه رادارند مکلف به ارائه تضمین شرکت در مناقصه در پاکت الف،اسناد و مدارک مندرج در دفترچه پیمان در پاکت ب و پیشنهاد قیمت در پاکت ج به صورت دربسته در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی و شرایط، اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه می باشند.
*برابر دستور العمل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و به موجب تصویب نامه شماره 38326/27506 مورخ 81/9/15 و مصوبه شماره 84515/ت 34613 مورخ 84/12/15 هیئت وزیران به هنگام  شرکت در مناقصات مقاطعه کاری در سایر استانها ،گواهی صلاحیت از طرف اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان محل ثبت خود را به اداره کل استان گلستان ارایه نموده و معرفی ناحیه ای مبنی بر امکان انجام فعالیت در استان دریافت نمایند.
*کلیه شرکت کنندگان مکلف به ارائه ریز آنالیز حقوق و دستمزد و مزایای قانونی کارگران برابر دستورالعمل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سال 97 به  همراه برگه پیشنهاد قیمت در پاکت ج می باشند . بدیهیست در صورت عدم ارائه به قیمت آن ها ترتیب اثر داده نخواهد شد .
* معیارها و روش ارزیابی کیفی شرکت کنندگان طبق مفاد مندرج در دفترچه پیمان تعیین می گردد.
* متقاضیان مکلف به رعایت ترتیب تهیه ، شرایط و تسلیم پیشنهادات مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
* مدت زمان اجرای پروژه 24 ماه و اعتبار پیشنهادات مطابق با برآورد پیوست آگهی مناقصه به مدت دو ماه تعیین می گردد .
* هزینه انتشارآگهی  و پرداخت کلیه کسورات ناشی از اجرای پروژه  به عهده برنده مناقصه می باشد.
* مبلغ پیش پرداخت برابر ماده 31 دفترچه پیمان و تضمین حسن انجام تعهدات مطابق با آئین نامه تضمین برای معاملات دولتی و شهرداری ده درصد(10% ) مبلغ اولیه پیمان تعیین می گردد.
* شهرداری در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار و در این صورت تضمین شرکت در مناقصه آنان استرداد می گردد.
* چنانچه برندگان اول و دوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتيب اولويت در مدت زمان تعیین شده در ماده 20 آئین نامه معاملات شهرداری (14 روز به استثنای ایام تعطیل)  به نفع شهرداري  ضبط و مناقصه تجدید می گردد.
تلفن تماس : 32240752- 017
برای دریافت اسناد اینجا کلیک کنید
عبدالرضا دادبود
شهردار گرگان


منبع محتوا | @d746e315

محتوای مشابه

نظرات شما

Services List

Hi I am test a service to show