احمد علی سالاری

معاونت توسعه و مديريت منابع

 
اطلاعات ارتباطی و نحوه ارتباط

جهت ارتباط با معاونت توسعه و مديريت منابع

  • تحصیلات : لیسانس عمران -فوق لیسانس عمران و سازه- فوق لیسانس مدیریت – دانشجو دکترای مدیریت

  • مدیر دفتر : فرشته مفیدی

  • شماره تماس : 01732243801

  • پست الکترونیک : -

  • تاریخ انتصاب : 1404/01/21

 
شرح وظایف

کلیه واحدهای شهرداری

-تنظیم و پیشنهاد بودجه سالانه،اصلاح بودجه، متمم و تفریغ بودجه و پیش بینی اعتبارات و ملزومات موردنیاز جهت طی مراحل تصویب
-نظارت بر تنظیم اسناد هزینه و همچنین انجام امور مربوط به حسابداري و همچنین توافقنامه املاك مورد مسیري منطقه بر اساس دستور العمل هاي صادره.
- وصول درآمد و سعی در تحقق و ازدیاد و صدور دستور العمل هاي مالی برابر مقررات مصوب 
-نظارت بر کلیه امور اداري، مالی و درآمدي باتوجه به ضوابط تعیین شده واختیارات تفویضی به منطقه  
- نظارت بر تنظیم اسناد هزینه و همچنین انجام امور مربوط به حسابداري و همچنین توافقنامه املاك مورد مسیري منطقه بر اساس دستور العمل هاي صادره.
-  نظارت بر وصول درآمد  
- نظارت بر حفظ و اداره کردن دارايـي هاي منقـول و غيـر منقـول متعلق به شهـرداري
رسيدگي و صدور دستورات لازم به منظور تامين وسايل و ملزومات مورد نياز شهرداري
 -کنترل و نظارت بر دارايي ها و بدهي ها سازمان در برنامه ريزي به منظور حفظ اموال شهرداري
-نظارت بر تهيه گزارشهاي مالي و ترازنامه سالانه
نظارت بر ممیزي املاک‌ واقع‌ در محدوده منطقه‌ و تهیه‌ شناسنامه‌ براي هر ملک‌ در اجراي مقررات قانون نوسازي و عمران شهري با هماهنگی‌ بخش‌ درآمد 
- حفظ‌ ارتباط بین‌ واحدهاي تابعه‌ منطقه‌ با مدیریت‌ هاي مختلف‌ شهرداري، موسسات، ادارات و یا اشخاص‌ حقیقی‌ از لحاظ‌ مکاتبات اداري.
- بررسی‌ نیروي انسانی‌ با توجه‌ به‌ چارت تشکیلاتی‌ و نیروهاي بازنشسته‌ و مستعفی‌ و ... در جهت‌ جذب‌ و بکار گیري نیروهاي جدید از طریق‌ مدیریت‌ امور اداري.
نظارت لازم در خصوص‌ انجام مراحل‌ ترفیع‌، ارتقاء و انتصاب‌ کارکنان طبق‌ مقررات و ضوابط‌ و اختیارات تفویضی‌.
-  نظارت بر اجراي دقیق‌ آئین‌ نامه‌ ها ، دستورالعمل‌ ها و بخش‌ نامه‌ هاي اجرایی‌ و قوانین‌ و مقررات اداري، مالی‌ و درآمدي.
نظارت لازم بر اموال و انبار به‌ منظور حفظ‌ و حراست‌ از اموال مربوط به‌ منطقه‌. 
-نظارت بر تنظیم‌ کلیه‌ اسناد معاملات و قراردادهاي منطقه‌.
- نظارت و کنترل عملیات مربوط به‌ بستن‌ حسابها در پایان دوره مالی‌. 
- نظارت برحسن‌ اجراي کلیه‌ امور شهرداري
 - صدوردستورات لازم به‌ منظور ایجاد هماهنگی‌ بین‌ واحد ها
سازماندهی‌ فعالیتهاي مربوط و تقسیم‌ کارو تعیین‌ وظائف‌ وحدود اختیارات واحدهاي تحت‌ سرپرستی
‌ - تعیین‌ خط‌ مشی‌ و نظارت برحسن‌ اجراي آن .
ـ نظارت بر تهیه‌ و تأمین‌ تجهیزات و ملزومات اداري
ـ نظارت بر انجام تشریفات مناقصه‌ و مزایده در معاملات شهرداري و رعایت‌ آئین‌
نامه‌ هاي مالی‌ و حسابداري شهرداري و انطباق‌ با مقررات مالی
‌ ـ انجام تعهدات مالی‌ در حدود اعتبارات مصوب‌ طبق‌ مقررات مالی‌ شهرداریها.
ـ نظارت بر ثبت‌ و نگهداري حساب‌ سپرده هاي قانونی‌ ، ضمانت‌ نامه‌ ها ،
- قراردادها و تعهداتی‌ که‌ متضمن‌ موارد مالی‌ در شهرداري هستند.
ـ نظارت بر انجام روشهاي ممیزي اسناد و رسیدگی‌ به‌ مدارک‌ مالی‌ ، حسابداري ،شهرداري و انطباق‌ با مقررات ذیربط‌.
 
 
سوابق اجرایی

درباره فعالیت های احمد علی سالاری

  • معاونت توسعه ومدیرت منابع و قائم مقام شهردار رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر معاونت خدمات شهری و محیط زیست مدیر املاک معاون شهرسازی منطقه دو معاون شهرسازی منطقه یک کارشناس عمران و ناظر عالیه کارشناس شهرسازی