احصاء وپیگیری مطالبات شهروندان جزو مهم ترین استراتژی های شهرداری گرگان است
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، پس از حضور آقای مجید سعیدی سرپرست شهرداری گرگان در رأس مدیریت شهری، احصاء و شناسایی مطالبات اصلی شهروندان در مناطق و محلات شهر گرگان و حل
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، پس از حضور آقای مجید سعیدی سرپرست شهرداری گرگان در رأس مدیریت شهری، احصاء و شناسایی مطالبات اصلی شهروندان در مناطق و محلات شهر گرگان و حل
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، پس از حضور آقای مجید سعیدی سرپرست شهرداری گرگان در رأس مدیریت شهری، احصاء و شناسایی مطالبات اصلی شهروندان در مناطق و محلات شهر گرگان و حل مشکلات شناسایی شده به عنوان یکی از اولویت های اصلی در دستور کار قرار گرفت.
در همین راستا روابط عمومی شهرداری گرگان به شیوه میدانی و در راستای شناسایی مهم ترین مشکلات شهری همراه با سرپرست محترم و با حضور در مناطق مختلف شهر گرگان، اقدام به پیگیری و رفع مشکلات شهروندان نموده است.
متعاقباً لکه گیری و آسفالت معابر شهری، پاکسازی ورودی شهر گرگان و همچنین نظافت باکس های زباله در محلات مختلف از اصلی ترین خواسته های کوتاه مدت شهروندان بوده و پاسخگویی به درخواست و رفع آن در کمترین زمان ممکن در حال انجام می باشد.
قطعاً روابط عمومی شهرداری گرگان تلاش می کند به طور شفاف و آگاهانه نسبت به جزئی ترین نیازهای شهروندان در حوزه شهری اطلاع پیدا کرده و بر این اساس ضمن ارائه اطلاعات صحیح و جامع به مدیران شهری در کاهش مشکلات شهروندان و کسب رضایت حداکثری آنها گامی موثر بردارد.
در پایان ضمن تشکر از همراهی تمامی شهروندان ارجمند و گرامی شهر گرگان، خواهشمند است در راستای ارتقای کیفی زندگی شهری، مطالبات خود را به سامانه 137 اطلاع دهید و به لطف ایزد منان در کمترین زمان، مشکلات بررسی و رفع خواهد شد.
منبع محتوا | @441ad169
محتوای مشابه
طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در گ...
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان:طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در ...
بیشتر بخوانیدتقدیر شهردار گرگان از اعضای شورای اسلامی...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان، ...
بیشتر بخوانید
نظرات شما