شهرداری گرگان ، شهر پاکیزه

احداث آبشار صخره ای در بلوار ناهارخوران

احداث آبشار صخره ای در بلوار ناهارخوران آگهی مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد عملیات احداث آبشار صخره ای در بلوار ناهارخوران را با مبلغ برآورد اولیه 10/919/367/379 ريال بدون تعدیل بر

احداث آبشار صخره ای در بلوار ناهارخوران آگهی مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد عملیات احداث آبشار صخره ای در بلوار ناهارخوران را با مبلغ برآورد اولیه 10/919/367/379 ريال بدون تعدیل بر

احداث آبشار صخره ای در بلوار ناهارخوران


        \" آگهی مناقصه عمومي \"
شهرداری گرگان درنظر دارد عملیات احداث آبشار صخره ای در بلوار ناهارخوران را با مبلغ برآورد اولیه 10/919/367/379 ريال بدون تعدیل بر مبنای فهرست بهاء پایه رشته ابنیه، تاسیسات مکانیکی و برقی سال 1396 و بر اساس برآورد، نقشه و مشخصات فنی پیوست آگهی مناقصه به شرکت‌های پیمانکاری واجد شرایط واگذار نماید. لذا شرکتهای پیمانکاری دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه رشته ابنیه آب، راه، راه آهن و باند فرودگاه می‌توانند از تاریخ 96/12/23 لغایت آخر وقت اداری مورخ 97/1/14به واحد امور قراردادهاي شهرداري به آدرس گرگان –ميدان شهرداري– شهرداري گرگان- طبقه سوم و یا به سايت شهرداري گرگان به آدرس اينترنتي WWW.GORGAN.IR مراجعه و ضمن دریافت اسناد مناقصه نسبت به تکمیل و ارائه اسناد در پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت ، رزومه، گواهی صلاحیت ایمنی و بهداشت و گواهی صلاحیت پیمانکاری، اسناد و مدارک شرکت در مناقصه) و پاکت ج (پیشنهاد قیمت) به شرح ذیل در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی در پاکت لاك ومهر شده به واحد دبیرخانه شهرداری به آدرس: گرگان– ميدان شهرداري– شهرداري گرگان اقدام نمایند. /ع
 
شرایط،اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه عمومی :
* کلیه مراحل برگزاری مناقصه تابع آئین‌نامه معاملات شهرداری می‌باشدو شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط وتکالیف شهرداری در آیین‌نامه معاملات شهرداری‌می‌باشد.
* متقاضیان مکلف به رعایت ترتیب تهیه ، شرایط و تسلیم پیشنهادات مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
*تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 550/000/000ریال تعيين و به صورت ضمانت نامه بانکی و یا وجه نقد به حساب جاری 0205049790000  نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرگان به نام شهرداري گرگان به شرح مدت زمان تعیین شده در متن آگهی مناقصه واریز و رسید مربوطه در پاکت الف لاک و مهر شده ارائه گردد.
*اعتبار پروژه از محل ردیف برنامه دوم بودجه سال 1397 شهرداری تأمین می گردد.
* متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه رادارند مکلف به ارائه تضمین شرکت در مناقصه در پاکت الف، اسناد و مدارک شرکت در مناقصه ، رزومه، صلاحیت پیمانکاری ، گواهی صلاحیت ایمنی و بهداشت HSE و اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی  در پاکت ب و پیشنهاد قیمت در پاکت ج به صورت پلمپ شده در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی و شرایط، اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه می باشند.
*متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند می توانند ظرف مدت زمان تعیین شده در متن آگهی به آدرس موضوع مورد مناقصه جهت بازدید مراجعه نمایند.
*به پیشنهاد قیمت مبهم، نامشخص، مخدوش، بدون سپرده، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در اگهی برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* هزینه انتشارآگهی  و پرداخت کلیه کسورات ناشی از اجرای پروژه  به عهده برنده مناقصه می باشد.
* مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری و تضمین برای معاملات دولتی مبلغ پیش پرداخت تا سقف بیست درصد(20%) مبلغ قرارداد با نظر کارفرما در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی و تضمین حسن انجام تعهدات حداقل  پنج درصد(5% ) مبلغ اولیه پیمان تعیین، اخذ، پرداخت و مستهلک می‌گردد.
* پرداخت مبلغ پیمان بصورت20% نقد (از محل پیش پرداخت) و80% (به استثنای حسن انجام کار و ارزش افزوده) می باشد. بدیهیست کسورات بیمه توسط پیمانکار کسرمی‌گردد.
*معیارها و روش ارزیابی کیفی و کمی شرکت کنندگان بر اساس ارائه مستندات رزومه ( مفاصا حساب تأمین اجتماعی یا صورتجلسه تحویل موقت و یا قطعی همراه با قرارداد مربوطه) اجرای  پروژه های ابنیه حداقل تا سقف 5/000/000/000 ریال تعیین می‌گردد.
* میزان خسارت تاخیر غیر مجاز اجرای پروژه علاوه بر جرائم مندرج در ماده 50 شرایط عمومی پیمان به ازای هر روز تاخیر مبلغ 10/000/000 ريال تعیین و در هر مرحله از پرداخت محاسبه و کسر می گردد.
* شهرداری در رد یا قبول شرکتهایی که دارای تعداد 2 پروژه همزمان در حال اجرا در شهرداری می باشند مختار است.
* شهرداری در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار و در این صورت تضمین شرکت در مناقصه استرداد می گردد.
* مدت‌زمان اجرای پروژه 6 ماه می باشد .
* پاکت اسناد مناقصه روز چهارشنبه مورخ 97/1/15 رأس ساعت 14:30 در محل سالن اندیشه شهرداری گرگان بازگشایی می‌گردد.
* مدت زمان لازم براي بررسي پيشنهادات و تشخيص برنده مناقصه از تاريخ بازگشايي و قرائت پیشنهادها حداکثر ظرف مدت  7 روز  به استثنای ایام تعطیل تعيين و پس از موافقت شهردار  حداکثرظرف مدت 5 روز به استثنای ایام تعطیل به برنده مناقصه ابلاغ می گردد.
* چنانچه برندگان اول و دوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتيب اولويت در مدت زمان تعیین شده در ماده 20 آئین نامه معاملات شهرداری (14 روز به استثنای ایام تعطیل)  به نفع شهرداري  ضبط و مناقصه تجدید می گردد.
*پرداخت مبلغ پیمان بصورت 20% نقد (از محل پیش پرداخت) و 80% (به استثنای حسن انجام کار و ارزش افزوده) می باشد. بدیهیست کسورات بیمه توسط پیمانکار کسر می گردد.

برای دریافت اسناد اینجا کلیک کنید

تلفن تماس : 2240752 0173
عبدالرضا دادبود
شهردار گرگان


منبع محتوا | @3b675caf

محتوای مشابه

نظرات شما

Services List

Hi I am test a service to show