سایت شهرداری گرگان

اجرای عملیات پیگیری و وصول کلیه مطالبات‌معوق وجاری1-عوارض‌نوسازی2-بهای خدمات‌شهری 3-عوارض صنفی ازمودیان ومالکین سطح‌شهر اعم ازاشخاص حقیقی وحقوقی

اجرای عملیات پیگیری و وصول کلیه مطالباتمعوق وجاری1-عوارضنوسازی2-بهای خدماتشهری 3-عوارض صنفی ازمودیان ومالکین سطحشهر اعم ازاشخاص حقیقی وحقوقی آگهي مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد

اجرای عملیات پیگیری و وصول کلیه مطالباتمعوق وجاری1-عوارضنوسازی2-بهای خدماتشهری 3-عوارض صنفی ازمودیان ومالکین سطحشهر اعم ازاشخاص حقیقی وحقوقی آگهي مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد

اجرای عملیات پیگیری و وصول کلیه مطالبات‌معوق وجاری1-عوارض‌نوسازی2-بهای خدمات‌شهری 3-عوارض صنفی ازمودیان ومالکین سطح‌شهر اعم ازاشخاص حقیقی وحقوقی


         \" آگهي مناقصه عمومي \"
شهرداری گرگان درنظر دارد اجرای عملیات پیگیری و وصول کلیه مطالبات‌معوق وجاری1-عوارض‌نوسازی2-بهای خدمات‌شهری 3-عوارض صنفی ازمودیان ومالکین سطح‌شهر اعم ازاشخاص حقیقی وحقوقی را طبق شرایط پیوست آگهی مناقصه حداکثر تاسقف2/600/000/000ریال (حق‌الزحمه پیمانکار) به موسسات و شرکت‌های خدماتی واجد شرایط واگذار نماید. لذا کلیه موسسات و شرکتهایی که حداقل دارای دو سال سابقه اجرایی در حیطه موضوع مناقصه را دارند، می‌توانند از تاریخ 96/10/11 لغایت آخر وقت اداری مورخ 96/10/25 به واحد امور قراردادهاي شهرداري به آدرس گرگان –ميدان شهرداري– شهرداري گرگان- طبقه سوم و یا به سايت شهرداري گرگان به آدرس اينترنتي WWW.GORGAN.IR مراجعه و ضمن دریافت اسناد مناقصه نسبت به تکمیل و ارائه اسناد در پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت ، صلاحیت پیمانکاری، اسناد و مدارک شرکت در مناقصه با مهر و امضاء) و پاکت ج (پیشنهاد قیمت) به شرح ذیل در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی در پاکت لاك‌ومهر شده به واحددبیرخانه شهرداری به آدرس: گرگان– ميدان شهرداري– شهرداري گرگان اقدام نمایند. /ع
 
شرایط،اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه عمومی :
* کلیه مراحل برگزاری مناقصه تابع آئین نامه معاملات شهرداری می باشدو شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط وتکالیف شهرداری در آیین نامه معاملات شهرداری‌می‌باشد.
* متقاضیان مکلف به رعایت ترتیب تهیه ، شرایط و تسلیم پیشنهادات مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
*تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 130.000.000 ریال، تعيين و به صورت ضمانت نامه بانکی و یا وجه نقد به حساب جاری 0205049790000  نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرگان به نام شهرداري گرگان به شرح مدت زمان تعیین شده در متن آگهی مناقصه واریز و رسید مربوطه در پاکت الف لاک و مهر شده ارائه گردد.
*اعتبار پروژه از محل ردیف 20512 سایر خدمات قراردادی سال 97-1396 شهرداری تأمین می گردد.
* متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه رادارند مکلف به ارائه تضمین شرکت در مناقصه در پاکت الف، اسناد و مدارک شرکت در مناقصه ، رزومه فعالیت حداقل دوسال در حیطه موضوع مناقصه به همراه  قرارداد و مفاصا حساب بیمه، اساسنامه، ارائه رضایت نامه کارفرمای قبلی ،آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی  در پاکت ب و پیشنهاد قیمت در پاکت ج به صورت پلمپ شده در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی و شرایط، اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه می باشند.
*متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند می بایست حداقل دارای 2سال سابقه اجرایی در حیطه موضوع قرارداد را داشته باشند.
*متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند می توانند ظرف مدت زمان تعیین شده در متن آگهی به آدرس موضوع مورد مناقصه جهت بازدید مراجعه نمایند.
*به پیشنهاد قیمت مبهم، نامشخص، مخدوش، بدون سپرده، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در اگهی برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* هزینه انتشارآگهی  و پرداخت کلیه کسورات ناشی از اجرای پروژه  به عهده برنده مناقصه می باشد.
* مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری و تضمین برای معاملات دولتی مبلغ پیش پرداخت تا سقف ده درصد(10%) مبلغ قرارداد با نظر کارفرما در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی و تضمین حسن انجام تعهدات حداقل  پنج درصد(5% ) مبلغ اولیه پیمان تعیین، اخذ، پرداخت و مستهلک می‌گردد.
*میزان خسارت تاخیر غیرمجاز اجرای پروژه علاوه بر جرائم مندرج در ماده 50 شرایط عمومی پیمان به ازای هر روز تاخیر مبلغ 1.000.000 ريال تعیین و در هر مرحله از پرداخت محاسبه و کسر می گردد.
* شهرداری در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار است .
* مدت‌زمان اجرای پروژه 14 ماه می باشد .
* پاکت اسناد مناقصه روز سه شنبه مورخ 96/10/26 رأس ساعت 14:30 در محل سالن اندیشه شهرداری گرگان بازگشایی می‌گردد.
* مدت زمان لازم براي بررسي پيشنهادات و تشخيص برنده مناقصه از تاريخ بازگشايي و قرائت پیشنهادها حداکثر ظرف مدت  7 روز  به استثنای ایام تعطیل تعيين و پس از موافقت شهردار  حداکثرظرف مدت 5 روز به استثنای ایام تعطیل به برنده مناقصه ابلاغ می گردد.
* چنانچه برندگان اول و دوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتيب اولويت در مدت زمان تعیین شده در ماده 20 آئین نامه معاملات شهرداری (14 روز به استثنای ایام تعطیل)  به نفع شهرداري  ضبط و مناقصه تجدید می گردد.
تلفن تماس : 2240752 0173

برای دریافت اسناد اینجا کلیک کنید

مهدی باقری
سرپرست شهرداری گرگان


منبع محتوا | @20479282

محتوای مشابه

نظرات شما

Services List

Hi I am test a service to show