شهرداری گرگان ، شهر پاکیزه

اجرای عملیات احداث دیوار سنگی و کف بند درحاشیه رودخانه زیارت حدفاصل پل سیدین تا پل کشت و صنعت

اجرای عملیات احداث دیوار سنگی و کف بند درحاشیه رودخانه زیارت حدفاصل پل سیدین تا پل کشت و صنعت آگهي مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد اجرای عملیات احداث دیوار سنگی و کف بند درحاشیه

اجرای عملیات احداث دیوار سنگی و کف بند درحاشیه رودخانه زیارت حدفاصل پل سیدین تا پل کشت و صنعت آگهي مناقصه عمومي شهرداری گرگان درنظر دارد اجرای عملیات احداث دیوار سنگی و کف بند درحاشیه

اجرای عملیات احداث دیوار سنگی و کف بند درحاشیه رودخانه زیارت حدفاصل پل سیدین تا پل کشت و صنعت


      \" آگهي مناقصه عمومي \"
شهرداری گرگان درنظر دارد اجرای عملیات احداث دیوار سنگی و کف بند درحاشیه رودخانه زیارت حدفاصل پل سیدین تا پل کشت و صنعت را با مبلغ برآورد اولیه 7/758/130/660 ريال ، بدون تعدیل ، بر مبنای فهرست بهاء پایه رشته راه ، راه آهن و باند فرودگاه سال 1397 ، برآورد ، نقشه و مشخصات فنی پیوست آگهی مناقصه به شرکت‌های پیمانکاری واجد شرایط واگذار نماید. لذا شرکتهای پیمانکاری دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه رشته ابنیه ، راه و باند و آب می‌توانند از تاریخ 97/9/21 لغایت آخر وقت اداری مورخ 97/10/1به واحد امور قراردادهاي شهرداري به آدرس گرگان –ميدان شهرداري– شهرداري گرگان- طبقه سوم و یا به سايت شهرداري گرگان به آدرس اينترنتي WWW.GORGAN.IR مراجعه و ضمن دریافت اسناد مناقصه نسبت به تکمیل و ارائه اسناد در پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت ، رزومه، صلاحیت پیمانکاری،گواهی ایمنی و بهداشت و سایراسناد و مدارک شرکت در مناقصه) و پاکت ج (پیشنهاد قیمت) به شرح ذیل در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی در پاکت لاك و مهر شده به واحد دبیرخانه شهرداری به آدرس: گرگان– ميدان شهرداري– شهرداري گرگان اقدام نمایند.
شرایط،اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه عمومی :
* کلیه مراحل برگزاری مناقصه تابع آئین نامه معاملات شهرداری می باشدو شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط وتکالیف شهرداری در آیین نامه معاملات شهرداری می‌باشد.
* متقاضیان مکلف به رعایت ترتیب تهیه ، شرایط و تسلیم پیشنهادات مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
*تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 400.000.000 ریال تعيين و به صورت ضمانت نامه بانکی و یا وجه نقد به حساب جاری 0205049790000  نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرگان به نام شهرداري گرگان به شرح مدت زمان تعیین شده در متن آگهی مناقصه واریز و رسید مربوطه در پاکت الف لاک و مهر شده ارائه گردد.
*اعتبار پروژه از محل ردیف 340101 برنامه چهارم بودجه سال 1397 شهرداری تأمین می گردد.
* متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه رادارند مکلف به ارائه تضمین شرکت در مناقصه در پاکت الف، اسناد و مدارک شرکت در مناقصه ، رزومه گواهی، صلاحیت پیمانکاری، گواهی ایمنی و بهداشت HSE و اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی در پاکت ب و پیشنهاد قیمت در پاکت ج به صورت پلمپ شده در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی و شرایط، اسناد و مدارک موردنیاز مناقصه می باشند.
*متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند می توانند ظرف مدت زمان تعیین شده در متن آگهی به آدرس موضوع مورد مناقصه جهت بازدید مراجعه نمایند.
*به پیشنهاد قیمت مبهم، نامشخص، مخدوش، بدون سپرده، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در اگهی برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* هزینه انتشارآگهی  و پرداخت کلیه کسورات ناشی از اجرای پروژه  به عهده برنده مناقصه می باشد.
* مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری و تضمین برای معاملات دولتی مبلغ پیش پرداخت تا سقف بیست درصد(20%) مبلغ قرارداد با نظر کارفرما در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی و تضمین حسن انجام تعهدات حداقل  پنج درصد(5% ) مبلغ اولیه پیمان تعیین، اخذ، پرداخت و مستهلک می‌گردد.
*معیارها و روش ارزیابی کیفی و کمی شرکت کنندگان بر اساس ارائه مستندات رزومه ( مفاصا حساب تأمین اجتماعی یا صورتجلسه تحویل موقت و یا قطعی همراه با قرارداد مربوطه) اجرای پروژه های مشابه تعیین می‌گردد.
* میزان خسارت تاخیر غیر مجاز اجرای پروژه علاوه بر جرائم مندرج در ماده 50 شرایط عمومی پیمان به ازای هر روز تاخیر مبلغ 3.000.000 ريال تعیین و در هر مرحله از پرداخت محاسبه و کسر می گردد.
* شهرداری در رد یا قبول شرکتهایی که دارای تعداد 2 پروژه همزمان در حال اجرا در شهرداری می باشند مختار است.
* شهرداری در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار و در این صورت تضمین شرکت در مناقصه استرداد می گردد.
* مدت‌زمان اجرای پروژه 4ماه می باشد .
*طلب پیمانکار از محل قرارداد فی مابین به صورت 100% تهاتر با املاک شهرداری ( به استثنای ارزش افزوده و سپرده حسن انجام کار) پرداخت خواهد شد.بدیهی است کسورات بیمه می¬بایست توسط پیمانکار پرداخت گردد.
* پاکت اسناد مناقصه روز یک شنبه مورخ 97/10/2 رأس ساعت 14:15 در محل سالن اندیشه شهرداری گرگان بازگشایی می‌گردد.
* مدت زمان لازم براي بررسي پيشنهادات و تشخيص برنده مناقصه از تاريخ بازگشايي و قرائت پیشنهادها حداکثر ظرف مدت  7 روز  به استثنای ایام تعطیل تعيين و پس از موافقت شهردار  حداکثرظرف مدت 5 روز به استثنای ایام تعطیل به برنده مناقصه ابلاغ می گردد.
* چنانچه برندگان اول و دوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتيب اولويت در مدت زمان تعیین شده در ماده 20 آئین نامه معاملات شهرداری (14 روز به استثنای ایام تعطیل)  به نفع شهرداري  ضبط و مناقصه تجدید می گردد.

 

برای دریافت اسناد اینجا کلیک کنید

 

تلفن تماس : 2240752 0173
عبدالرضا دادبود
شهردار گرگان


منبع محتوا | @a8499226

محتوای مشابه

نظرات شما

Services List

Hi I am test a service to show