سایت شهرداری گرگان

سبطی: روابط عمومی با نقد وضع موجود، شهرداری را به وضع مطلوب می رساند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی،شهردار گرگان در نشست شورای هماهنگی مجموعه روابط عمومی های شهرداری گفت: پیشانی یک سازمان روابط عمومی است و بعنوان پل ارتباطی با

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی،شهردار گرگان در نشست شورای هماهنگی مجموعه روابط عمومی های شهرداری گفت: پیشانی یک سازمان روابط عمومی است و بعنوان پل ارتباطی با

سبطی: روابط عمومی با نقد وضع موجود، شهرداری را به وضع مطلوب می رساند

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی،شهردار گرگان در نشست شورای هماهنگی مجموعه روابط عمومی های شهرداری گفت: پیشانی یک سازمان روابط عمومی است و بعنوان پل ارتباطی با مردم،از جایگاه والایی برخوردار است.

 

وی افزود: روابط عمومی در سال 1401 فقط تحسین کننده سازمان نباید باشد بلکه می بایست نقد کننده خوبی برای رفع مشکلات مردمی در سازمان متبوع خود باشد.

 

سبطی با اعلام  اینکه نقد سیستمی، باعث پیشگیری و رفع نواقص می شود خاطر نشان کرد: روابط عمومی در سال جدید،با نقد وضع موجود و پیگیری های لازم، می تواند شهرداری را در طی مسیر به سمت وضع مطلوب یاری رساند.

 

شهردار گرگان با توجه به اهمیت جایگاه روابط عمومی در جامعه افزود: روابط عمومی ها، گنجیه اسرار سازمان هستند و  بعنوان دیپلمات سازمان، کار بسیار حساسی دارند و کوچکترین اشتباه آنان دچار آسیب به سازمان می شود.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی شهرداری گرگان،سخنگوی سازمان است و در سال جدید با رویکرد و نگاه نوین به اهمیت مسائل مختلف شهری با ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی و اطلاع رسانی مختلف ورود کند.

 

سبطی: روابط عمومی با نقد وضع موجود، شهرداری را به وضع مطلوب می رساند

 

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید موجبات همدلی و وحدت در سازمان را فراهم آورد،عنوان کرد: روابط عمومی های شهرداری گرگان، یک مجموعه یکپارچه اند و شایسته است خانواده روابط عمومی در یک جا جمع و به صورت شورایی اداره شود.

 

سبطی با بیان اینکه اجماع و بهره گیری از خرد جمعی روابط عمومی ها یقینا موجب ارائه تصویری درست از سازمان در افکار عمومی می شود، یادآور شد: افکار عمومی بسیار برای مسئولان مدیریت شهری ارزشمند است از اینرو روابط عمومی ها باید با برنامه ریزی مدون و منسجم با توجه به ذائقه های مختلف اصناف و مشاغل گوناگون اقدام کنند.

 

وی با تاکید برتحقق و تلاش در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در سال 1401 ادامه داد: روابط عمومی بعنوان مغز متفکر سازمان باید با برنامه ریزی برای ارتباط  با افکار عمومی همت گمارد تا با ارائه چهره واقعی و شفافی که از شهرداری و شورا به همشهریان عزیز ارائه می دهد باعث جذب حداکثری رضایتمندی مردمی گردد.


منبع محتوا | @d0eaf276

محتوای مشابه

نظرات شما

Services List

Hi I am test a service to show