سایت شهرداری گرگان

خدمت رسانی در رفع مشکلات حقوقی شهروندان گرگانی شتاب می گیرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گرگانی از کیفیت و سرعت خدمات، خدمت رسانی در مباحث حقوقی و ملکی با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت. مهندس سبطی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گرگانی از کیفیت و سرعت خدمات، خدمت رسانی در مباحث حقوقی و ملکی با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت. مهندس سبطی

خدمت رسانی در رفع مشکلات حقوقی شهروندان گرگانی شتاب می گیرد

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گرگانی از کیفیت و سرعت خدمات، خدمت رسانی در مباحث حقوقی و ملکی با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

 

مهندس سبطی شهردار گرگان در رویکرد جدید مدیریت شهری «پیشخوان خدمت» را راه اندازی نموده است؛ به این صورت که آقای شهردار ساعت 6 صبح روزهای سه شنبه هر هفته به اتفاق مدیران مربوطه در مناطق سه گانه حاضر می شوند و از نزدیک در جریان موضوعات و مشکلات حقوقی و ملکی شهروندان قرار می گیرند.

 

به فاصله 24 ساعت پس از جلسه میدانی، چهارشنبه های هر هفته نشست پیشخوان خدمت با حضور مهندس سبطی و مدیران حقوقی، املاک و شهرداران مناطق برگزار و پس از بررسی دقیق، تمهیدات لازم در خصوص رفع مسائل به مسئولان ذیربط ابلاغ می گردد.

 

لازم به ذکر است، این طرح از این هفته کار خود را آغاز کرد.

خدمت رسانی در رفع مشکلات حقوقی شهروندان گرگانی شتاب می گیرد

خدمت رسانی در رفع مشکلات حقوقی شهروندان گرگانی شتاب می گیرد

 


منبع محتوا | @61ebe461

محتوای مشابه

نظرات شما

Services List

Hi I am test a service to show