خدمت رسانی در رفع مشکلات حقوقی شهروندان گرگانی شتاب می گیرد
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گرگانی از کیفیت و سرعت خدمات، خدمت رسانی در مباحث حقوقی و ملکی با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت. مهندس سبطی
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گرگانی از کیفیت و سرعت خدمات، خدمت رسانی در مباحث حقوقی و ملکی با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت. مهندس سبطی
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گرگانی از کیفیت و سرعت خدمات، خدمت رسانی در مباحث حقوقی و ملکی با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.
مهندس سبطی شهردار گرگان در رویکرد جدید مدیریت شهری «پیشخوان خدمت» را راه اندازی نموده است؛ به این صورت که آقای شهردار ساعت 6 صبح روزهای سه شنبه هر هفته به اتفاق مدیران مربوطه در مناطق سه گانه حاضر می شوند و از نزدیک در جریان موضوعات و مشکلات حقوقی و ملکی شهروندان قرار می گیرند.
به فاصله 24 ساعت پس از جلسه میدانی، چهارشنبه های هر هفته نشست پیشخوان خدمت با حضور مهندس سبطی و مدیران حقوقی، املاک و شهرداران مناطق برگزار و پس از بررسی دقیق، تمهیدات لازم در خصوص رفع مسائل به مسئولان ذیربط ابلاغ می گردد.
لازم به ذکر است، این طرح از این هفته کار خود را آغاز کرد.
منبع محتوا | @61ebe461
محتوای مشابه

عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح در 60...
سرپرست معاونت زیربنایی شهرداری گرگان:عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسط...
بیشتر بخوانید
مرکز فوریتهای خدمات شهری شهرداری گرگان ...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان، ...
بیشتر بخوانید
هدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان به...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود د...
بیشتر بخوانید
تداوم ضدعفونی مکانهای عمومی توسط شهردار...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، جلسه کمیته سالم س...
بیشتر بخوانید
نظرات شما