خدمت رسانی در رفع مشکلات حقوقی شهروندان گرگانی شتاب می گیرد
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گرگانی از کیفیت و سرعت خدمات، خدمت رسانی در مباحث حقوقی و ملکی با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت. مهندس سبطی
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گرگانی از کیفیت و سرعت خدمات، خدمت رسانی در مباحث حقوقی و ملکی با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت. مهندس سبطی
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گرگانی از کیفیت و سرعت خدمات، خدمت رسانی در مباحث حقوقی و ملکی با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.
مهندس سبطی شهردار گرگان در رویکرد جدید مدیریت شهری «پیشخوان خدمت» را راه اندازی نموده است؛ به این صورت که آقای شهردار ساعت 6 صبح روزهای سه شنبه هر هفته به اتفاق مدیران مربوطه در مناطق سه گانه حاضر می شوند و از نزدیک در جریان موضوعات و مشکلات حقوقی و ملکی شهروندان قرار می گیرند.
به فاصله 24 ساعت پس از جلسه میدانی، چهارشنبه های هر هفته نشست پیشخوان خدمت با حضور مهندس سبطی و مدیران حقوقی، املاک و شهرداران مناطق برگزار و پس از بررسی دقیق، تمهیدات لازم در خصوص رفع مسائل به مسئولان ذیربط ابلاغ می گردد.
لازم به ذکر است، این طرح از این هفته کار خود را آغاز کرد.
منبع محتوا | @61ebe461
محتوای مشابه
سرمایه گذاری در سه طرح (سورتمه ، بالن و ...
«آگهی فراخوان شناسایی و جذب سرمایه گذار»سازمان سیما منظر و فضای سبز شه...
بیشتر بخوانیدتقدیر شهردار گرگان از اعضای شورای اسلامی...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان، ...
بیشتر بخوانید
نظرات شما