شهرداری گرگان ، شهر پاکیزه

شهردار گرگان مطرح کرد: ضرورت برندسازی مفاخر و قابلیت‌های شهر

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی روز یکشنبه در کمیته برندسازی شهر گرگان، اظهار کرد: گرگان رنگینکمانی از اقوام و تنوع اقلیمی است، زیرا از طبیعت بکر از جمله

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی روز یکشنبه در کمیته برندسازی شهر گرگان، اظهار کرد: گرگان رنگینکمانی از اقوام و تنوع اقلیمی است، زیرا از طبیعت بکر از جمله

شهردار گرگان مطرح کرد: ضرورت برندسازی مفاخر و قابلیت‌های شهر

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی روز یکشنبه در کمیته برندسازی شهر گرگان، اظهار کرد: گرگان رنگین‌کمانی از اقوام و تنوع اقلیمی است، زیرا از طبیعت بکر از جمله صحرا، کوهستان و دریا برخوردار بوده و شرایط را برای سکونت دائمی مهاجران از سراسر کشور فراهم کرده است.

 

وی افزود: به منظور برندسازی شهر گرگان لازم است به صورت جامع، مفاخر و قابلیت‌های شهر را برای معرفی به دیگران به تصویر بکشیم.

 

جذابیت‌های شهر باید به منزلت شهری تبدیل شود

حجت مقسم، عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز با تأکید بر اینکه جذابیت‌های شهر باید به منزلت شهری تبدیل شود، خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت جدید شهرداری گرگان، فرهنگی و اجتماعی است و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشرفت پروژه‌های عمرانی و توسعه و پیشرفت شهر به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم و لازم است در این زمینه تلاش جهادی انجام شود.

 

در ادامه بهزاد شهرابی، رئیس انجمن علمی بازاریابی استان گلستان تصریح کرد: شعار برندسازی از منظر شهری «شهر خلاق و هوشمند با درآمد پایدار» است؛ لذا با هدف تحقق توسعه پایدار شهری و پیشرو بودن در عرصه رقابت‌های ملی و بین‌المللی گردشگری در مدیریت شهری شهرداری گرگان تشکیل شده است.

 

وی تاکید کرد: در راستای برندسازی شهر لازم است نقشه راهی از اقدامات انجام شده تهیه شود تا با تغییر رویکرد گرگان از یک شهر خدماتی و عمرانی به شهری فرهنگی و اجتماعی تبدیل شود.

 

در این جلسه قائم‌مقام شهرداری گرگان به عنوان رئیس کمیته و مدیر روابط‌عمومی شهرداری به عنوان مسئول دبیرخانه کمیته برندسازی انتخاب شدند.

 


منبع محتوا | @8ed18120

محتوای مشابه

نظرات شما

Services List

Hi I am test a service to show