احمدعلی سالاری معاونت توسعه منابع و قائم مقام
لیسانس عمران -فوق لیسانس – عمران و سازه- فوق لیسانس مدیریت – دانشجو دکترای مدیریت – لیسانس حقوق

-
مدیر دفتر : فرشته مفیدی
-
شماره تماس : 01732243801
-
پست الکترونیک : ندارد
-
تاریخ انتصاب : 1404/01/21
سوابق اجرایی
درباره فعالیت های احمدعلی سالاری
- معاونت توسعه ومدیرت منابع و قائم مقام شهردار- سال
شرح وظایف
کلیه واحدهای شهرداری
-تنظیم و پیشنهاد بودجه سالانه،اصلاح بودجه، متمم و تفریغ بودجه و پیش بینی اعتبارات و ملزومات موردنیاز جهت طی مراحل تصویب
-نظارت بر تنظیم اسناد هزینه و همچنین انجام امور مربوط به حسابداري و همچنین توافقنامه املاك مورد مسیري منطقه بر اساس دستور العمل هاي صادره.
-وصول درآمد و سعی در تحقق و ازدیاد و صدور دستور العمل هاي مالی برابر مقررات مصوب
-نظارت بر کلیه امور اداري، مالی و درآمدي باتوجه به ضوابط تعیین شده واختیارات تفویضی به منطقه
-نظارت بر تنظیم اسناد هزینه و همچنین انجام امور مربوط به حسابداري و همچنین توافقنامه املاك مورد مسیري منطقه بر اساس دستور العمل هاي صادره.
-نظارت بر وصول درآمد
-نظارت بر حفظ و اداره کردن دارايـي هاي منقـول و غيـر منقـول متعلق به شهـرداري
-رسيدگي و صدور دستورات لازم به منظور تامين وسايل و ملزومات مورد نياز شهرداري
-کنترل و نظارت بر دارايي ها و بدهي ها سازمان در برنامه ريزي به منظور حفظ اموال شهرداري
-نظارت بر تهيه گزارشهاي مالي و ترازنامه سالانه
-نظارت بر ممیزي املاک واقع در محدوده منطقه و تهیه شناسنامه براي هر ملک در اجراي مقررات قانون نوسازي و عمران شهري با هماهنگی بخش درآمد
-حفظ ارتباط بین واحدهاي تابعه منطقه با مدیریت هاي مختلف شهرداري، موسسات، ادارات و یا اشخاص حقیقی از لحاظ مکاتبات اداري.
-بررسی نیروي انسانی با توجه به چارت تشکیلاتی و نیروهاي بازنشسته و مستعفی و ... در جهت جذب و بکار گیري نیروهاي جدید از طریق مدیریت امور اداري.
-نظارت لازم در خصوص انجام مراحل ترفیع، ارتقاء و انتصاب کارکنان طبق مقررات و ضوابط و اختیارات تفویضی.
-نظارت بر اجراي دقیق آئین نامه ها ، دستورالعمل ها و بخش نامه هاي اجرایی و قوانین و مقررات اداري، مالی و درآمدي.
-نظارت لازم بر اموال و انبار به منظور حفظ و حراست از اموال مربوط به منطقه.
-نظارت بر تنظیم کلیه اسناد معاملات و قراردادهاي منطقه.
-نظارت و کنترل عملیات مربوط به بستن حسابها در پایان دوره مالی.
-نظارت برحسن اجراي کلیه امور شهرداري
-صدوردستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحد ها
-سازماندهی فعالیتهاي مربوط و تقسیم کارو تعیین وظائف وحدود اختیارات واحدهاي تحت سرپرستی
-تعیین خط مشی و نظارت برحسن اجراي آن .
-نظارت بر تهیه و تأمین تجهیزات و ملزومات اداري
-نظارت بر انجام تشریفات مناقصه و مزایده در معاملات شهرداري و رعایت آئین
-نامه هاي مالی و حسابداري شهرداري و انطباق با مقررات مالی
-انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات مصوب طبق مقررات مالی شهرداریها.
-نظارت بر ثبت و نگهداري حساب سپرده هاي قانونی ، ضمانت نامه ها ،
-قراردادها و تعهداتی که متضمن موارد مالی در شهرداري هستند.
-نظارت بر انجام روشهاي ممیزي اسناد و رسیدگی به مدارک مالی ، حسابداري ،شهرداري و انطباق با مقررات ذیربط.
-نظارت بر تنظیم اسناد هزینه و همچنین انجام امور مربوط به حسابداري و همچنین توافقنامه املاك مورد مسیري منطقه بر اساس دستور العمل هاي صادره.
-وصول درآمد و سعی در تحقق و ازدیاد و صدور دستور العمل هاي مالی برابر مقررات مصوب
-نظارت بر کلیه امور اداري، مالی و درآمدي باتوجه به ضوابط تعیین شده واختیارات تفویضی به منطقه
-نظارت بر تنظیم اسناد هزینه و همچنین انجام امور مربوط به حسابداري و همچنین توافقنامه املاك مورد مسیري منطقه بر اساس دستور العمل هاي صادره.
-نظارت بر وصول درآمد
-نظارت بر حفظ و اداره کردن دارايـي هاي منقـول و غيـر منقـول متعلق به شهـرداري
-رسيدگي و صدور دستورات لازم به منظور تامين وسايل و ملزومات مورد نياز شهرداري
-کنترل و نظارت بر دارايي ها و بدهي ها سازمان در برنامه ريزي به منظور حفظ اموال شهرداري
-نظارت بر تهيه گزارشهاي مالي و ترازنامه سالانه
-نظارت بر ممیزي املاک واقع در محدوده منطقه و تهیه شناسنامه براي هر ملک در اجراي مقررات قانون نوسازي و عمران شهري با هماهنگی بخش درآمد
-حفظ ارتباط بین واحدهاي تابعه منطقه با مدیریت هاي مختلف شهرداري، موسسات، ادارات و یا اشخاص حقیقی از لحاظ مکاتبات اداري.
-بررسی نیروي انسانی با توجه به چارت تشکیلاتی و نیروهاي بازنشسته و مستعفی و ... در جهت جذب و بکار گیري نیروهاي جدید از طریق مدیریت امور اداري.
-نظارت لازم در خصوص انجام مراحل ترفیع، ارتقاء و انتصاب کارکنان طبق مقررات و ضوابط و اختیارات تفویضی.
-نظارت بر اجراي دقیق آئین نامه ها ، دستورالعمل ها و بخش نامه هاي اجرایی و قوانین و مقررات اداري، مالی و درآمدي.
-نظارت لازم بر اموال و انبار به منظور حفظ و حراست از اموال مربوط به منطقه.
-نظارت بر تنظیم کلیه اسناد معاملات و قراردادهاي منطقه.
-نظارت و کنترل عملیات مربوط به بستن حسابها در پایان دوره مالی.
-نظارت برحسن اجراي کلیه امور شهرداري
-صدوردستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحد ها
-سازماندهی فعالیتهاي مربوط و تقسیم کارو تعیین وظائف وحدود اختیارات واحدهاي تحت سرپرستی
-تعیین خط مشی و نظارت برحسن اجراي آن .
-نظارت بر تهیه و تأمین تجهیزات و ملزومات اداري
-نظارت بر انجام تشریفات مناقصه و مزایده در معاملات شهرداري و رعایت آئین
-نامه هاي مالی و حسابداري شهرداري و انطباق با مقررات مالی
-انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات مصوب طبق مقررات مالی شهرداریها.
-نظارت بر ثبت و نگهداري حساب سپرده هاي قانونی ، ضمانت نامه ها ،
-قراردادها و تعهداتی که متضمن موارد مالی در شهرداري هستند.
-نظارت بر انجام روشهاي ممیزي اسناد و رسیدگی به مدارک مالی ، حسابداري ،شهرداري و انطباق با مقررات ذیربط.