سالاری خبر داد: پاسخگویی به ۴۲۰۰ پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری گرگان
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از پاسخگویی به بیش از ۸۰ درصد پیام های ثبت شده در سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گرگان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از پاسخگویی به بیش از ۸۰ درصد پیام های ثبت شده در سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گرگان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از پاسخگویی به بیش از ۸۰ درصد پیام های ثبت شده در سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گرگان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت : پاسخگویی به موقع به درخواستهای شهروندان در موضوعات مرتبط با شهرداری موجب افزایش اعتماد آنها به مدیریت شهری می شود.
وی ادامه داد: از ابتدای راه اندازی سامانه تلفنی ۱۳۷ در شهرداری گرگان تعداد ۵۶۱۰ پیام در سامانه دریافت و ثبت شده است.
وی افزود: بیش از ۸۰ درصد از پیامهای شهروندان توسط کارشناسان مرکز تلفنی۱۳۷، معاونتها ،مناطق و سازمان های تابعه پیگیری و اقدامات لازم انجام می شود.
سالاری همچنین گفت: تعدادی از پیامهای دریافتی با توجه به موضوعات عمرانی، نیازمند بودجه مشخص بوده و زمان بر می باشد و همچنین درخواست هایی که در حوزه کاری شهرداری نبوده توسط کارشناسان سامانه راهنمایی لازم به شهروندان انجام می شود.
منبع محتوا | @2420efee
محتوای مشابه
طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در گ...
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان:طرح ارتقاء بهداشت و سلامت محیط شهری در ...
بیشتر بخوانیدتقدیر شهردار گرگان از اعضای شورای اسلامی...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان، ...
بیشتر بخوانید
نظرات شما