دکتر طالبی: هدف برگزاری میز ارتباطات مردمی، پاسخگویی به مشکلات مردم است
نماینده تام الاختیار وزیر کشور و رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور در سفر به گرگان گفت: هدف برگزاری میز ارتباطات مردمی، تکریم مردم و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم است
نماینده تام الاختیار وزیر کشور و رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور در سفر به گرگان گفت: هدف برگزاری میز ارتباطات مردمی، تکریم مردم و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم است
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، دکتر علی طالبی نماینده تام الاختیار وزیر و رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور گفت: در آستانه ی سفرهای ریاست محترم جمهور به استانهای سراسر کشور؛ میز ارتباطات مردمی با هدف برقراری ارتباط مستقیم ملت عزیز ایران با مسئولان و دریافت نظرات و پیشنهادات آنان برگزار می شود تا مشکلات و معضلات مردم با تکریم پاسخ داده شود.
دکتر طالبی؛ رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور افزود: این حرکت با هدف خدمت رسانی شایسته و کاهش مراجعات حضوری هموطنان عزیز به تهران ؛در راستای پیگیری امورات جاری خود با هدف تسریع و تسهیل در روند کاری حل مشکلات مردمی طی سفرهای استانی ریاست محترم جمهور؛ در محل سکونت افراد تعیین تکلیف و رسیدگی می شود.
وی همچنین اظهار کرد: با توجه به تاثیرات مثبت دیدار های چهره به چهره و بدون واسطه ی مردمی در ملاقات حضوری در راستای تبادل نظر با مردم و بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل آنان؛ این برنامه از سوی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برای شنیدن نظرات و دغدغه های مردم شریف استان در ارائه خدمات مطلوب تر و رفع مشکلات آنها برگزار می شود.
رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور خاطر نشان کرد:بیشترین فراوانی درخواست مراجعان روز نخست به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری گرگان مربوط به اعلام نظر کمیسیون ماده ۱۰۰ ؛ تبدیل وضعیت استخدامی پرسنل شهرداری و همچنین تصمیمات در کمیسیون ها وکمیته های مختلف این حوزه در رابطه با زمین ها و ارائه مجوزها و پروانه ساختمان هموطنان عزیز گرگانی بوده که خوشبختانه با حضور شهردار و معاونین و مسئولان استان تلاش شد مسائل مطروحه پیگیری و رفع شود.
وی در ادامه با قدردانی از اهتمام مدیران شهری در این سفر عنوان کرد: با توجه به برآیند گفتگوهای حضوری مراجعه کنندگان در روز نخست؛خوشبختانه حکایت از رضایت نسبی از مدیران شهری داشته که نشاندهنده اهتمام جدی مدیران شهرداری های سطح استان و به ویژه شهرداری مرکز استان در انجام امور مردم در خدمت رسانی بهتر دارد.
دکتر طالبی؛نماینده تام الاختیار وزیر کشور عنوان کرد:با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور در انجام امور مردم در کمترین زمان ممکن؛ در برنامه سفر یکروزه ریاست جمهوری به استان گلستان، معاونین و مدیران وزارتخانهها و دستگاههای اجرایی مختلف به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی با مردم دیدار کرده و مسائل و مشکلات آنها را استماع و در فرایند پیگیری قرار میدهند.
وی یادآور شد: در این سفر استانی، مشکلات مردم و مراجعین در زمینه های مختلفی در سامانه دولت و مردم (سامانه ۱۱۱ سامد) ثبت و انتظار می رود ارجاعات به دستگاه های اجرایی در اسرع وقت به سرانجام برسد و اقدامات لازم جهت بررسی و رفع مشکلات مردمی به شایستگی انجام شود.
دکتر طالبی متذکر شد: پیگیری درخواست ها و شکایات مردم نباید منوط به این دو روز باشد و ضروری است مدیران به طور مستمر به بررسی و حل مشکلات مردم استان اهتمام ورزند.
لازم بذکر است؛ آدرس میز ارتباطات مردمی دستگاههای مختلف بخش وزارت کشور در محل شهرداری گرگان با حضور دکتر علی طالبی؛نماینده تام الاختیار وزیرکشور و رئیس مرکز بازرسی برای پاسخگویی به مشکلات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ پنجشنبه و جمعه ( ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه)تشکیل شده است.
منبع محتوا | @3d431f0f
محتوای مشابه

عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح در 60...
سرپرست معاونت زیربنایی شهرداری گرگان:عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسط...
بیشتر بخوانید
مرکز فوریتهای خدمات شهری شهرداری گرگان ...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان، ...
بیشتر بخوانید
هدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان به...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود د...
بیشتر بخوانید
تداوم ضدعفونی مکانهای عمومی توسط شهردار...
به گزارش مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، جلسه کمیته سالم س...
بیشتر بخوانید
نظرات شما