سایت شهرداری گرگان

شهرداری گرگان با شعار «گرگان، شهر پاکیزه» به استقبال بهار ۱۴۰۳ رفت

معاون محیط زیست و خدمات شهری و رئیس کمیته زیباسازی شهرداری گرگان از برگزاری جلسه هم اندیشی و تصمیم گیری در خصوص طرح ها و اقدامات بهاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: بنا به رسم هرساله و در راستای طرح استقبال از بهار 1403، جلسه کمیته زیباسازی با موضوع آماده سازی فضای شهری، گل کاری و استقبال از بهار با حضور اعضای کمیته زیباسازی در دفتر معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار شد.

سالاری ادامه داد: هدف از بررسی طرح ها و اقدامات اجرایی معرفی شهر گرگان و ظرفیت های موجود آن با بهره گیری از مصالح بومی و تاکید بر صرفه جویی در هزینه ها با نگاه زیبایی شناسی و فراهم نمودن بستر مناسب برای استفاده شهروندان و گردشگران و مسافران نوروزی است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مدیریت شهری در خصوص عدالت در توزیع خدمات، امسال نیز همانند سال گذشته به محلات کم برخوردار توجه ویژه ای شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: با توجه به مصادف شدن سال نو با ایام ماه مبارک رمضان تلاش شده به زیست شبانه توجه خاصی شود و در این راستا در گل کاری ها، المان ها و طرح های نوروزی از نورپردازی بیشتر استفاده خواهد شد.

سالاری یادآور شد: طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ شهرداری همه ساله از اول اسفند ماه با هدف انجام اقدامات کالبدی، زیرسازی معابر، رنگ آمیزی بهسازی و آسفالت معابر، هرس درختان، کاشت نهال، آراستگی، نظم و انضباط شهری در تمام محلات شهر گرگان آغاز و به پیشواز بهار طبیعت می رود.

رییس کمیته زیباسازی شهرداری گرگان تاکید کرد: تلاش ما بر این است در کنار اقدامات خدماتی و زیباسازی شهر با اجرای برنامه‌های متنوع گردشگری و تفریحی فضایی را ایجاد کنیم که هم شهروندان گرگانی از آن بهره ببرند و هم تمایل مسافران نوروزی را برای بازدید دوباره از شهر پاکیزه گرگان را رقم بزنیم.


منبع محتوا |

نظرات شما

Services List

Hi I am test a service to show