حمیدرضا گالشی
رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات

اطلاعات ارتباطی و نحوه ارتباط
جهت ارتباط با رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات
-
تحصیلات : فوق لیسانس
-
مدیر دفتر : حامد الوند
-
شماره تماس : 01732685199
-
پست الکترونیک : -
-
تاریخ انتصاب : 1402/11/24
شرح وظایف
اداره بازرسی شهرداری گرگان
1. استفاده از روشهای نوین مدیریت و برنامه ریزی و بکارگیری فنون بازرسی در راستای شرح وظایف مدیریت بازرسی .
2. کنترل و نظارت بر حسن اجرای امور و اجرای صحیح قوانین ، تصویب نامه ها ، بخش نامه ها و دستورالعمل های صادره در مرکز ، مناطق و سازمانها و واحدهای تابعه .
3. نظارت و کنترل مستمر و هدفمند از کلیه واحدها .
4. کنترل و نظارت بر عملکرد و رفتار مسئولان و کارکنان از حیث انجام وظایف و امور محوله بر طبق قوانین و مقررات .
5. برنامه ریزی در خصوص سنجش میزان رضایت مندی مردم از عملکرد واحدهای مختلف و نحوه برخورد مسئولان و کارکنان در بحث تکریم ارباب رجوع .
6. اعمال تدابیر لازم جهت اعلام نظر در خصوص توانایی ، لیاقت و شایستگی های عمومی ، معیارهای تخصصی و تجربی افراد در انتصابات و ترفیعات در مجموعه شهرداری .
7. اعمال تدابیر لازم جهت بازرسی و رسیدگی هرچه سریعتر به موارد ارجاعی از سوی شهردار .
8. اعمال تدابیر لازم جهت شناسایی و اعلام موارد مختلف و نارسایی ها ، سوء جریانات و مفاسد اداری و مالی .
9. اعزام بازرس یا گروه بازرسی و تحقیق از موضوعات مختلف و پرونده های تخلفاتی که از سوی مسئولان و کارکنان شهرداری در حین انجام وظایف صورت میگیرد و تعیین و تشخیص نوع تخلف و حدود مسئولیت آن و ارائه گزارش از نتایج بازرسی های صورت گرفته به شهردار یا مراجع ذیربط .
10. ارتباط موثر با سازمان بازرسی کل کشور ( اداره کل استان ) و ایجاد هماهنگی با سایر دستگاه های نظارتی استان به منظور ارتقاء کیفی و کمی و افزایش اثر بخش اقدامات نظارتی و پرهیز از اقدامات موازی .
11. نظارت و رسیدگی به شکایات واحدهای مختلف شهرداری از یکدیگر و پیگیری جهت حل موضوع و عندالزوم تهیه گزارش به شهردار .
12. انتخاب و انتصاب نیروهای بازرسی حسب مورد از بین مسئولین ، کارشناسان متخصص برجسته و مورد اعتماد در حوزه بازرسی .
13. حضور نماینده بازرسی در کمیته ها ، کمیسیون ها و جلسات مختلف و تصمیم گیری در معاملات و سایر امور اجرایی در مرکز ، مناطق سازمانها و سایر واحدهای تابعه جهت انجام وظایف نظارتی .
14. بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در قالب بازرسان افتخاری جهت نظارت همگانی و ارتقاء سلامت اداری .
15. برنامه ریزی جهت توسعه کمی و کیفی و سیستم نرم افزاری و سخت افزاری سامانه 137 به عنوان مهمترین درگاه اطلاعات یابی شهرداری و جمع بندی و تحلیل داده های 137 به منظور برنامه ریزی دقیق جهت رفع معضلات شهری .
16. نظارت و بررسی اخبارواصلح بازرسی و ارائه گزارش های نظارتی هشدار دهنده و خبری ، به مقامات مسئول شهرداری و مراجع ذیربط جهت پیشگیری از وقوع تخلف یا سوء جریانات احتمالی .
17. هدایت عملیات جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مراحل قبل ، حین و بعد از اقدامات و تطبیق عملکرد مجموعه با اهداف و تکالیف قانونی .
18. نظارت بر نحوه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی علیه عملکرد مجموعه شهرداری .
19. رسیدگی و انجام امور حسابرسی داخلی شهرداری و سازمان های تابعه و ارایه گزارشات تحلیلی در مورد رفع نقایص و بهبود عملکرد واحد های مختلف شهرداری .
20. برنامه ریزی و پیگیری امور مجامع و شوراهای سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری و ارایه گزارشات تحلیلی در مورد رفع نارسایی ها و عملکرد آنها به شهردار .
2. کنترل و نظارت بر حسن اجرای امور و اجرای صحیح قوانین ، تصویب نامه ها ، بخش نامه ها و دستورالعمل های صادره در مرکز ، مناطق و سازمانها و واحدهای تابعه .
3. نظارت و کنترل مستمر و هدفمند از کلیه واحدها .
4. کنترل و نظارت بر عملکرد و رفتار مسئولان و کارکنان از حیث انجام وظایف و امور محوله بر طبق قوانین و مقررات .
5. برنامه ریزی در خصوص سنجش میزان رضایت مندی مردم از عملکرد واحدهای مختلف و نحوه برخورد مسئولان و کارکنان در بحث تکریم ارباب رجوع .
6. اعمال تدابیر لازم جهت اعلام نظر در خصوص توانایی ، لیاقت و شایستگی های عمومی ، معیارهای تخصصی و تجربی افراد در انتصابات و ترفیعات در مجموعه شهرداری .
7. اعمال تدابیر لازم جهت بازرسی و رسیدگی هرچه سریعتر به موارد ارجاعی از سوی شهردار .
8. اعمال تدابیر لازم جهت شناسایی و اعلام موارد مختلف و نارسایی ها ، سوء جریانات و مفاسد اداری و مالی .
9. اعزام بازرس یا گروه بازرسی و تحقیق از موضوعات مختلف و پرونده های تخلفاتی که از سوی مسئولان و کارکنان شهرداری در حین انجام وظایف صورت میگیرد و تعیین و تشخیص نوع تخلف و حدود مسئولیت آن و ارائه گزارش از نتایج بازرسی های صورت گرفته به شهردار یا مراجع ذیربط .
10. ارتباط موثر با سازمان بازرسی کل کشور ( اداره کل استان ) و ایجاد هماهنگی با سایر دستگاه های نظارتی استان به منظور ارتقاء کیفی و کمی و افزایش اثر بخش اقدامات نظارتی و پرهیز از اقدامات موازی .
11. نظارت و رسیدگی به شکایات واحدهای مختلف شهرداری از یکدیگر و پیگیری جهت حل موضوع و عندالزوم تهیه گزارش به شهردار .
12. انتخاب و انتصاب نیروهای بازرسی حسب مورد از بین مسئولین ، کارشناسان متخصص برجسته و مورد اعتماد در حوزه بازرسی .
13. حضور نماینده بازرسی در کمیته ها ، کمیسیون ها و جلسات مختلف و تصمیم گیری در معاملات و سایر امور اجرایی در مرکز ، مناطق سازمانها و سایر واحدهای تابعه جهت انجام وظایف نظارتی .
14. بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در قالب بازرسان افتخاری جهت نظارت همگانی و ارتقاء سلامت اداری .
15. برنامه ریزی جهت توسعه کمی و کیفی و سیستم نرم افزاری و سخت افزاری سامانه 137 به عنوان مهمترین درگاه اطلاعات یابی شهرداری و جمع بندی و تحلیل داده های 137 به منظور برنامه ریزی دقیق جهت رفع معضلات شهری .
16. نظارت و بررسی اخبارواصلح بازرسی و ارائه گزارش های نظارتی هشدار دهنده و خبری ، به مقامات مسئول شهرداری و مراجع ذیربط جهت پیشگیری از وقوع تخلف یا سوء جریانات احتمالی .
17. هدایت عملیات جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مراحل قبل ، حین و بعد از اقدامات و تطبیق عملکرد مجموعه با اهداف و تکالیف قانونی .
18. نظارت بر نحوه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی علیه عملکرد مجموعه شهرداری .
19. رسیدگی و انجام امور حسابرسی داخلی شهرداری و سازمان های تابعه و ارایه گزارشات تحلیلی در مورد رفع نقایص و بهبود عملکرد واحد های مختلف شهرداری .
20. برنامه ریزی و پیگیری امور مجامع و شوراهای سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری و ارایه گزارشات تحلیلی در مورد رفع نارسایی ها و عملکرد آنها به شهردار .
سوابق اجرایی
درباره فعالیت های حمیدرضا گالشی
- مسئول روابط عمومی شورای شهر مسئول روابط عمومی فرمانداری اداره فرهنگی و ورزشی مسئول روابط عمومی شهرداری مرکز مسئول نظارت دفتر شهردار مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی مسئول امور اداری منطقه 2 مسئول شورای محلات شهرگرگان مسئول روابط عمومی منطقه 2 واحد درآمد منطقه 2 مسئول پدافند غیر عامل معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان جانشین شورای فرهنگی شهرداری سرپرست اداره بازرسی شهرداری