صفحه اصلي > اخبار شهرداری > شهرداری گرگان دستگاه برتر سامانه «سامد» شد

شهرداری گرگان دستگاه برتر سامانه «سامد» شد


25 اردیبهشت 1399, 13:18. نويسنده: کارشناس3

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، بر اساس گزارش اداره‌کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان، شهرداری گرگان با عملکرد 94 درصدی در زمینه بررسی، رسیدگی و ثبت نتایج موارد مطروحه مردمی در سامانه سامد و میانگین زمان رسیدگی 18.5 روز و کسب نمره 170 از 200 امتیاز موفق به کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.

گفتنی است، شهرداری گرگان در ماه‌های اخیر با رصد نقدها و مطالبات مردمی در فضای مجازی و ایجاد پل ارتباطی در فضای مجازی و سامانه تلفنی 137 و راه‌اندازی مرکز فوریت‌های خدمات شهری شهرداری گرگان سعی کرده بتواند به نحو احسن در کمترین زمان ممکن به مطالبات مردمی پاسخ داده و مشکلات را رفع کند.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان ضمن تقدیر از حسن اعتماد مردم شریف گرگان به این شهرداری و همراهی و همکاری در اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ و اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق در خصوص مشکلات شهری اظهار امیدواری کرد، راه‌اندازی مرکز فورت‌های خدمات شهری شهرداری گرگان بتواند قدم رو به جلو در پیشرفت شهر در حوزه خدمات شهری باشد.

شهروندان عزیز می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 137، نرم‌افزار تلفن همراه شهریار و یا مراجعه به مدیریت‌های مناطق شهرداری گرگان ضمن بیان مطالبه خود، شهرداری گرگان را در مسیر خدمت‌رسانی شایسته‌تر راهنمایی و هدایت کنند.

لازم به ذکر است نرم‌افزار تلفن همراه شهریار برای سیستم‌عامل‌های اندروید و «IOS» قابل استفاده بوده و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان به نشانی www.gorgan.ir و کافه بازار قابل دریافت خواهد بود.

انتهای پیام/س


بازگشت